Isvarmt Skrevet 27. juni 2010 Del Skrevet 27. juni 2010 Tenker å gå til innkjøp av en mac snart, ser at de har kommet med nye modeller med i5 og i7 cpu, så spørsmålet mitt er, vil man spare noe ved å kjøpe fra utlandet? Har tenkt å kjøpe 15" i5 modellen Lenke til kommentar
LMH1 Skrevet 27. juni 2010 Del Skrevet 27. juni 2010 (endret) Tenker å gå til innkjøp av en mac snart, ser at de har kommet med nye modeller med i5 og i7 cpu, så spørsmålet mitt er, vil man spare noe ved å kjøpe fra utlandet? Har tenkt å kjøpe 15" i5 modellen Tror ikke du kan spare stort mere en Mva og skatt avgifter. Ca 25% av totalsummen. Siden det er en grunn for apple er så dyrt i utgangspunktet. Husk at ved kjøp i utlandet har du ikke 14 dagers åpenkjøp eller 5 års garanti i følge forbrukerkjøpsloven. I england tror jeg du bare har 2 års garanti og 7 dagers åpent kjøp, i tyskland er det kanskje bare 3 måned granti. Skal du ha mac, må du regne med å betale en del for det. Men hvorfor heller ikke kjøpe en Pc med linux + windows? Etter min mening er det bedre.. Er du student kan http://store.apple.com/no/browse/campaigns/back_to_school?cid=AOS-EMEA-BTS10-com-home-NO tilbudet være interisant? Endret 27. juni 2010 av LMH1 Lenke til kommentar
Isvarmt Skrevet 27. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 27. juni 2010 Tenker å gå til innkjøp av en mac snart, ser at de har kommet med nye modeller med i5 og i7 cpu, så spørsmålet mitt er, vil man spare noe ved å kjøpe fra utlandet? Har tenkt å kjøpe 15" i5 modellen Tror ikke du kan spare stort mere en Mva og skatt avgifter. Ca 25% av totalsummen. Siden det er en grunn for apple er så dyrt i utgangspunktet. Husk at ved kjøp i utlandet har du ikke 14 dagers åpenkjøp eller 5 års garanti i følge forbrukerkjøpsloven. I england tror jeg du bare har 2 års garanti og 7 dagers åpent kjøp, i tyskland er det kanskje bare 3 måned granti. Skal du ha mac, må du regne med å betale en del for det. Men hvorfor heller ikke kjøpe en Pc med linux + windows? Etter min mening er det bedre.. Er du student kan http://store.apple.c...S10-com-home-NO tilbudet være interisant? hei takk for svar, det student tilbudet virket interresant, har lenge hatt lyst på en ipod Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå