Gå til innhold

Kjøpe Macbook Pro fra utlandet? hvor mye kan jeg spare

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tenker å gå til innkjøp av en mac snart, ser at de har kommet med nye modeller med i5 og i7 cpu, så spørsmålet mitt er, vil man spare noe ved å kjøpe fra utlandet? Har tenkt å kjøpe 15" i5 modellen

Tror ikke du kan spare stort mere en Mva og skatt avgifter. Ca 25% av totalsummen.

Siden det er en grunn for apple er så dyrt i utgangspunktet.

Husk at ved kjøp i utlandet har du ikke 14 dagers åpenkjøp eller 5 års garanti i følge forbrukerkjøpsloven.

I england tror jeg du bare har 2 års garanti og 7 dagers åpent kjøp, i tyskland er det kanskje bare 3 måned granti.

Skal du ha mac, må du regne med å betale en del for det.

Men hvorfor heller ikke kjøpe en Pc med linux + windows?

Etter min mening er det bedre..

Er du student kan http://store.apple.com/no/browse/campaigns/back_to_school?cid=AOS-EMEA-BTS10-com-home-NO tilbudet være interisant?

Endret av LMH1
Lenke til kommentar

Tenker å gå til innkjøp av en mac snart, ser at de har kommet med nye modeller med i5 og i7 cpu, så spørsmålet mitt er, vil man spare noe ved å kjøpe fra utlandet? Har tenkt å kjøpe 15" i5 modellen

Tror ikke du kan spare stort mere en Mva og skatt avgifter. Ca 25% av totalsummen.

Siden det er en grunn for apple er så dyrt i utgangspunktet.

Husk at ved kjøp i utlandet har du ikke 14 dagers åpenkjøp eller 5 års garanti i følge forbrukerkjøpsloven.

I england tror jeg du bare har 2 års garanti og 7 dagers åpent kjøp, i tyskland er det kanskje bare 3 måned granti.

Skal du ha mac, må du regne med å betale en del for det.

Men hvorfor heller ikke kjøpe en Pc med linux + windows?

Etter min mening er det bedre..

Er du student kan http://store.apple.c...S10-com-home-NO tilbudet være interisant?

hei takk for svar, det student tilbudet virket interresant, har lenge hatt lyst på en ipod :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...