marfus330 Skrevet 27. juni 2010 Del Skrevet 27. juni 2010 Tittelen sier det meste,men vet dere om noen? Skal få til meg gamer pc og hadde vært fint om dere hadde ramset opp brae spill. Helst rollespill og action spill! Lenke til kommentar
Mr. Hermonella Skrevet 27. juni 2010 Del Skrevet 27. juni 2010 Viss du vill skjekke hvor bra PC'en din er så kan du prøve crysis warhead, en av de beste spillene når det gjelder grafikk Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 27. juni 2010 Del Skrevet 27. juni 2010 GTA IV, COD MW 2, Wow (selv om det er gammelt). Lenke til kommentar
Isvarmt Skrevet 27. juni 2010 Del Skrevet 27. juni 2010 The Witcher, Oblivion=mine favorittspill Lenke til kommentar
Stine91 Skrevet 27. juni 2010 Del Skrevet 27. juni 2010 The sims 2 eller The sims 3 Lenke til kommentar
Balleflass Skrevet 27. juni 2010 Del Skrevet 27. juni 2010 Max Payne 1 og 2 (legender innen action) GTA 4. Morrowind (bedre enn Oblivion). Deus Ex og Invisible War. bare for å nevne noen virkelig kvalitetsspill. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349 Skrevet 27. juni 2010 Del Skrevet 27. juni 2010 Spill: Max Payne 1 og 2 Bioshock 1 og 2 Gears Of War Fallout 3 F.E.A.R 1 og 2 Crysis og Crysis: Warhead Call Of Juarez 1 og 2 Brothers in Arms: Hell's Highway Batman Arkham Asylum Wolfenstein S.T.A.L.K.E.R spillene Hitman spillene Prototype Far Cry 1 og 2 Dette burde være nok til at du blir en svett gamer iløpet av sommeren. Lenke til kommentar
vanJonazo Skrevet 27. juni 2010 Del Skrevet 27. juni 2010 Jeg ville anbefalt Borderlands. Lenke til kommentar
NVaage Skrevet 27. juni 2010 Del Skrevet 27. juni 2010 (endret) Her er en litt komprimert liste over bra spill jeg har kjøpt via Steam ( http://steampowered.com ) og som jeg da har hatt det en del moro med: Alien Breed: Impact - Isometric Shooter Aliens vs. Predator - FPS All Points Bulletin - MMO Sandbox Assassin's Creed II - Sandbox Batman: Arkham Asylum - Action Adventure Braid - 2D Puzzle Platformer Crysis - FPS Crysis Warhead - FPS Dead Space - Surival/Horror Action Adventure DiRT 2 - Racing Dragon Age: Origins - "Dark"-Fantasy RPG Grand Theft Auto: Episodes From Liberty City - Sandbox Grand Theft Auto IV - Sandbox GRID - Racing Half-Life 2 - FPS Half-Life 2: Episode 1 - FPS Half-Life 2: Episode 2 - FPS Left 4 Dead - Co-Op (4 Players) Survival/Horror FPS Left 4 Dead 2 - Co-Op (4 Players) Survival/Horror FPS Mass Effect - Sci-Fi RPG Mass Effect 2 - Sci-Fi RPG Mirror's Edge - 3D First-Person Parkour "Action" Platformer Osmos - Puzzle Prototype - Sandbox Resident Evil 5 - Survival/"Horror" Action Adventure Splinter Cell: Conviction - Stealth Action Adventure Street Fighter IV - Fighter The Last Remnant - Fantasy RPG The Misadventures of P.B. Winterbottom - 2D Puzzle Platformer The Witcher: Enhanced Edition - Dark-Fantasy RPG Tomb Raider: Underworld - Action Adventure Torchlight - Isometric RPG/Dungeon Crawler Trine - 2D Action Platformer Jeg linket alle spillene til de respektive butikk-sidene, hvor de viser litt mer informasjon enn hva jeg kan gi deg her - så om de virker interessante så kan du evt. klikke på de og lese mer. Sier heller ikke at man bør kjøpe disse via Steam vel og merke, det er bare hva jeg har gjort. Grunnen til at de blir linket dit er at de har litt informasjon-snipper man kan lese opp på og bilder/video av spillene. Kan være verdt å merke at det kan ofte være billigere priser utenfor Steam om man leter litt, jeg bare foretrekker å ha alt samlet fra en digital retailer, som gjør det enklere for min del når jeg oppgraderer PC-en og må installere på nytt. Endret 27. juni 2010 av NVaage 1 Lenke til kommentar
marfus330 Skrevet 28. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 28. juni 2010 Ok takk for alle svar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå