Borso Skrevet 27. juni 2010 Del Skrevet 27. juni 2010 Hei! Godt mulig dette emnet er blitt laget før, men jeg fant ikke noe som helt tilfredsstilte mine behov. Here's the story: Jeg skulle legge innpå litt musikk på min venns jailbreaka iPhone 3GS. Spørsmålet om å oppdatere iTunes kom opp, og uvitende som jeg var, trykket jeg på OK. Og wipskadaboom, så ble det plutselig ikke mulig å bruke iPhonen lengre. Så nå har jeg tatt den med hjem for å prøve å løse problemet. Jeg har hørt noe om at man kan laste ned den eldre versjonen av iTunes eller noe, men har ærlig talt ikke peiling. Når jeg setter inn iPhone i PC, så er det bare bilde av at jeg må koble til iPhone til iTunes. Jeg har lasta ned iTunes, og der kommer det opp feilmelding; "iTunes kunne ikke koble til enheten "Kompisen min sin iPhone" fordi den er låst med en kode. Du må oppgi koden på iPhone-enheten før den kan brukes med iTunes." Er det bare å makulere denne iPhone, eller finnes det en løsning? På forhånd, takk! Lenke til kommentar
Borso Skrevet 27. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 27. juni 2010 Nå fikk jeg den inn i gjennopprettings-modus. Er det noe som er aktuelt? Lenke til kommentar
J. Verlander Skrevet 27. juni 2010 Del Skrevet 27. juni 2010 tror det beste er å gjennoprette den, for så å jailbreake på nytt. hvilken programvare oppdaterte du til? Lenke til kommentar
Runar Skrevet 27. juni 2010 Del Skrevet 27. juni 2010 Når jeg setter inn iPhone i PC, så er det bare bilde av at jeg må koble til iPhone til iTunes. Jeg har lasta ned iTunes, og der kommer det opp feilmelding; "iTunes kunne ikke koble til enheten "Kompisen min sin iPhone" fordi den er låst med en kode. Du må oppgi koden på iPhone-enheten før den kan brukes med iTunes." Denne lille delen av det litt større problemet ditt er forhåndsvis enkel å løse. Telefonen du prøver å koble til iTunes er låst med en (i de fleste tilfeller) firesifret kode. Du må låse opp telefonen med denne koden før du kan koble den til datamaskinen din. Få koden av kameraten din og lås opp telefonen, så blir alt mye enklere. Lenke til kommentar
Borso Skrevet 27. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 27. juni 2010 tror det beste er å gjennoprette den, for så å jailbreake på nytt. hvilken programvare oppdaterte du til? Det er jeg ikke sikker på. Var en liten stund siden. Prøvde å gjennopprette den, men ble ikke noen endringer. Denne lille delen av det litt større problemet ditt er forhåndsvis enkel å løse. Telefonen du prøver å koble til iTunes er låst med en (i de fleste tilfeller) firesifret kode. Du må låse opp telefonen med denne koden før du kan koble den til datamaskinen din. Få koden av kameraten din og lås opp telefonen, så blir alt mye enklere. 1. Hvilken kode er dette i såfall? 2. Det er ingen mulighet for å skrive noen kode på hverken iPhone eller PC, så lurer litt på hvor jeg isåfall kan skrive inn denne. Det er en iPhone som er importert fra USA, og derfor jailbreaket. Lenke til kommentar
Runar Skrevet 27. juni 2010 Del Skrevet 27. juni 2010 Denne lille delen av det litt større problemet ditt er forhåndsvis enkel å løse. Telefonen du prøver å koble til iTunes er låst med en (i de fleste tilfeller) firesifret kode. Du må låse opp telefonen med denne koden før du kan koble den til datamaskinen din. Få koden av kameraten din og lås opp telefonen, så blir alt mye enklere. 1. Hvilken kode er dette i såfall? 2. Det er ingen mulighet for å skrive noen kode på hverken iPhone eller PC, så lurer litt på hvor jeg isåfall kan skrive inn denne. Når du låser opp skjermen på telefonen, må du taste inn en kode for å få brukt den? Lenke til kommentar
Borso Skrevet 27. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 27. juni 2010 Nei. Etter at jeg har satt inn mitt eget simkort, så spør den bare om den vanlige pin-koden, ikke noe annet. Så eneste mulighetene jeg har for å skrive inn noe, er enten ved at jeg skriver inn pin-kode eller går til nødanrop. Tviler på at det er noen av dem.(?) Lenke til kommentar
Runar Skrevet 27. juni 2010 Del Skrevet 27. juni 2010 Nei. Etter at jeg har satt inn mitt eget simkort, så spør den bare om den vanlige pin-koden, ikke noe annet. Så eneste mulighetene jeg har for å skrive inn noe, er enten ved at jeg skriver inn pin-kode [...] Og hvis du skriver inn PIN-koden, hva skjer da? Får du brukt telefonen i det hele tatt? Hvis du får brukt den, prøv å åpne Innstillinger og gå til Generelt og se om "Kodelås" er aktivert. Lenke til kommentar
Borso Skrevet 28. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 28. juni 2010 Når jeg har skrevet inn PIN-kode får jeg ikke gjort noe mer. Det eneste jeg kan gjøre er å dra til nødanrop. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå