MaxCPU Skrevet 17. juni 2003 Del Skrevet 17. juni 2003 Jeg hadde for en god stund tilbake Nokia 7650, og her hendte det at jeg sendte bilder jeg hadde tatt som vedlegg til meg selv når minnet ble fullt. Er dette mulig med T610? Nå som det er som er iallefall ikke jeg så mye i nærheten av pc'en for å få overført bilder. Lenke til kommentar
geokri Skrevet 17. juni 2003 Del Skrevet 17. juni 2003 jepp, sleng så mange bilder som du vil med som vedlegg i eposten og send fra telefonen! fønker som f.... Lenke til kommentar
MaxCPU Skrevet 17. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 17. juni 2003 Flotters! Takker.. Ingen som vet hvor jeg kan få T610 med Netcom Talk til under kr. 2290,-?? Viktig at den er på lager.. Lenke til kommentar
jolly_ Skrevet 17. juni 2003 Del Skrevet 17. juni 2003 jepp, sleng så mange bilder som du vil med som vedlegg i eposten og send fra telefonen! fønker som f.... Hvordan har du satt opp mail klienten din da? Lenke til kommentar
rvenes Skrevet 18. juni 2003 Del Skrevet 18. juni 2003 Rett fram det vel på epost delen... Men du må ha EKTE internett oppkobling... (wap greia virker ikkje) sjekk www.telenormobil.no og gprs må sove no, ta det i morgen Lenke til kommentar
- MaRe - Skrevet 18. juni 2003 Del Skrevet 18. juni 2003 Hey.. Er en ting jeg lurer på,har nå satt opp Wap,mail og MMs på min T610 men når jeg går inn på de forskjellige kontoene så har jeg 2-3 forskjellige kontoer under under både MMS,MAIL og WAP... Hvordan får jeg slettet de kontoene som er overflødige??? Finner ikke ut åssen jeg skal gjøre det... *gruble gruble* Står ikke noe om dette i manualen heller... Lenke til kommentar
geokri Skrevet 18. juni 2003 Del Skrevet 18. juni 2003 Hey.. Er en ting jeg lurer på,har nå satt opp Wap,mail og MMs på min T610 men når jeg går inn på de forskjellige kontoene så har jeg 2-3 forskjellige kontoer under under både MMS,MAIL og WAP... Hvordan får jeg slettet de kontoene som er overflødige??? Finner ikke ut åssen jeg skal gjøre det... *gruble gruble* Står ikke noe om dette i manualen heller... la peikeren stå på den du ønsker å slette, og trykk c da! Lenke til kommentar
- MaRe - Skrevet 18. juni 2003 Del Skrevet 18. juni 2003 Hehee.. Så enkelt ja,takker og bukker.. Lenke til kommentar
MaxCPU Skrevet 19. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 19. juni 2003 Rett fram det vel på epost delen...Men du må ha EKTE internett oppkobling... (wap greia virker ikkje) sjekk www.telenormobil.no og gprs må sove no, ta det i morgen Hmm.. Ekte?? Jeg har Netcom da, men bør vel fungere. Lønner det seg å overføre med CSD eller GPRS? Billigst er jo i dette tilfellet best! :-) Regner med at det er mulig å overføre bilder fra telefonen via Ir som på 7650 og P800, og ikke slik det fungerer på 7250 (for det går vel ikke her...?) Lenke til kommentar
rvenes Skrevet 20. juni 2003 Del Skrevet 20. juni 2003 Det bør på ja, med Telenor/tele2 så bruker eg internet på APN (Airport name?) og dns addresse 212.17.131.3 Trur det berre det eg fixa på. Lenke til kommentar
B0hemen Skrevet 20. juni 2003 Del Skrevet 20. juni 2003 Det bør på ja, med Telenor/tele2 så bruker eg internet på APN (Airport name?) og dns addresse 212.17.131.3 AccessPointName står det for. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå