Gå til innhold

Mailklient på T610

Anbefalte innlegg

Jeg hadde for en god stund tilbake Nokia 7650, og her hendte det at jeg sendte bilder jeg hadde tatt som vedlegg til meg selv når minnet ble fullt.

Er dette mulig med T610? Nå som det er som er iallefall ikke jeg så mye i nærheten av pc'en for å få overført bilder.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hey.. :D Er en ting jeg lurer på,har nå satt opp Wap,mail og MMs på min T610 men når jeg går inn på de forskjellige kontoene så har jeg 2-3 forskjellige kontoer under under både MMS,MAIL og WAP... Hvordan får jeg slettet de kontoene som er overflødige??? Finner ikke ut åssen jeg skal gjøre det... *gruble gruble* Står ikke noe om dette i manualen heller... :roll:

Lenke til kommentar
Hey..  :D  Er en ting jeg lurer på,har nå satt opp Wap,mail og MMs på min T610 men når jeg går inn på de forskjellige kontoene så har jeg 2-3 forskjellige kontoer under under både MMS,MAIL og WAP... Hvordan får jeg slettet de kontoene som er overflødige??? Finner ikke ut åssen jeg skal gjøre det... *gruble gruble* Står ikke noe om dette i manualen heller...  :roll:

la peikeren stå på den du ønsker å slette, og trykk c da!

Lenke til kommentar
Rett fram det vel på epost delen...

Men du må ha EKTE internett oppkobling... (wap greia virker ikkje) sjekk www.telenormobil.no og gprs

må sove no, ta det i morgen

Hmm.. Ekte?? Jeg har Netcom da, men bør vel fungere. Lønner det seg å overføre med CSD eller GPRS? Billigst er jo i dette tilfellet best! :-)

Regner med at det er mulig å overføre bilder fra telefonen via Ir som på 7650 og P800, og ikke slik det fungerer på 7250 (for det går vel ikke her...?)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...