dubst Skrevet 27. juni 2010 Del Skrevet 27. juni 2010 Kjæresten min blir 20 år i august. I fjor ga jeg han klær og film ect i gave. Tror dette falt i smak, men jeg vil gjøre noe spesielt han husker i år... Jeg har reservert et fint og eksklusivt hotellrom i byen der vi bor for ei natt. Tror dere dette faller i smak? Gutter? Eller ville dere heller ha fått en ting? Lenke til kommentar
Runar Skrevet 27. juni 2010 Del Skrevet 27. juni 2010 Jeg kan ikke snakke for kjæresten din, men jeg hadde satt større pris på en slik opplevelse enn en gjenstand. Jeg tror det vil falle i smak! Lenke til kommentar
InToRv Skrevet 27. juni 2010 Del Skrevet 27. juni 2010 Kommer da helt ann på hva du kan bidra med på rommet Lenke til kommentar
dubst Skrevet 27. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 27. juni 2010 Kommer da helt ann på hva du kan bidra med på rommet Litt underholdning skal da bare mangle.. Lenke til kommentar
Waco Skrevet 27. juni 2010 Del Skrevet 27. juni 2010 Hadde satt større pris på en hotellweekend ( 2 netter ) gjerne et lite stykke unna hjembyen så dere kan nyte en helg alene. Lenke til kommentar
Gjest Anton Den Allmektigste Skrevet 27. juni 2010 Del Skrevet 27. juni 2010 Jeg fikk en tur m/paraglider ned fjellet. Det var kjempeartig. Koster rundt 1300,- Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå