Gå til innhold

Roccat Kone eller G9?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kjøp den som passer hånda di best! ;)

Har du sett på andre alternativer enn G9 og Kone?

Nei, jeg har bare sett på de to.. Nå har jeg en trådløs mx-700 og den lagger ganske ofte, og en av vennene mine har Kone og jeg syns den virker veldig bra. Tenker å kjøpe en ny mus på tirsdag eller onsdag.

Vet du om npen andre alternativer?

Hvilken mus synes dere jeg burde kjøpe av Roccat Kone og G9?

Er veldig usikker...

Jeg har Roccat Kone. Veldig for nøyd med den :)

G9 er for klumpete for min smak.

http://www.youtube.com/watch?v=rVrtoW5jcQc

Sjekk den, så kjøper du nok en Roccat Kone du også :dribble:

Vet du om noen ulemper med Roccat Kone? Har hørt at vektene ramler fort ut?

Endret av Robert15
Lenke til kommentar

fungerer roccat kone på alle musemater, eller må jeg kjøpe meg en ny musematte også for at den skal yte max?

har hatt den samme musematta siden jeg fikk min første PC, og det begynner å bli en stund siden, den er blitt svart på midten, og den skulle ha vært rød :D

Endret av Robert15
Lenke til kommentar

Selv har jeg veldig lyst på Mionix Naos 5000, og tror den kan være et godt alternativ ;)

Før var det i hvert fall mange som hadde problemer med at hjulet ble ødelagt eller ikke funket ordentlig. Jeg vet ikke om det er fikset, eller om folk fortsatt har problemer med det.

fungerer roccat kone på alle musemater, eller må jeg kjøpe meg en ny musematte også for at den skal yte max?

har hatt den samme musematta siden jeg fikk min første PC, og det begynner å bli en stund siden, den er blitt svart på midten, og den skulle ha vært rød :D

Hvilke musematte er det du har nå?

Det koster jo ikke noe særlig mer en en hundrelapp for en grei musematte som funker til gaming, så det er ikke den aller største utgiften uansett :p

Endret av Meh.
Lenke til kommentar

Det må være falske rykter :p

Det er en knapp under som du må presse ganske hardt for at du skal få ut vekterene. De sitter som støpt i musa :thumbup:

Den roccat musa som er ute nå er i "V2" hvor de har fikset de feilene som kom før. :cool:

Lenke til kommentar

Takk for svar, Tror jeg går for Roccat Kone, Den videoen gjorde susen :D

Men har dere noen alternativer for en musematte som fungerer bra til Kone som ikke er så alltfor dyr? Er nemlig nesten helt blakk etter at jeg kjøpte en ny TV :)

Lenke til kommentar

Selv har jeg veldig lyst på Mionix Naos 5000, og tror den kan være et godt alternativ ;)

Før var det i hvert fall mange som hadde problemer med at hjulet ble ødelagt eller ikke funket ordentlig. Jeg vet ikke om det er fikset, eller om folk fortsatt har problemer med det.

Hvilke musematte er det du har nå?

Det koster jo ikke noe særlig mer en en hundrelapp for en grei musematte som funker til gaming, så det er ikke den aller største utgiften uansett :p

Er ikke helt sikker på hvilken musematte jeg har nå... NO30771.jpg den ser nesten sånn ut bare at den er helt rund og er rød :D

Endret av Robert15
Lenke til kommentar

de var fine begge to :D Men jeg tror jeg går for Qck, så den på butikken jeg hadde tenkt å kjøpe Kone så da får jeg den samtidig som når jeg kjøper musa :D

Men den Roccat Sense matta, er den litt tynn? Bare lurte fordi jeg så på en av kommentarene på komplett at han syns den var for tynn og hard til lasermus?

SteelSeries%20QcK.jpg

Endret av Robert15
Lenke til kommentar

Eg har Kone og Qck sjølv, det funkar perfekt. Qck glir ikkje, med mindre du prøvar å dra den bortover. Bra gummilag under med anti-skli mønster.

Einaste problemet er at den kan bli litt støvete/hårete om du har mange dyr, men den er vaskbar, så det går nok fint :thumbup:

Lenke til kommentar

Eg har Kone og Qck sjølv, det funkar perfekt. Qck glir ikkje, med mindre du prøvar å dra den bortover. Bra gummilag under med anti-skli mønster.

Einaste problemet er at den kan bli litt støvete/hårete om du har mange dyr, men den er vaskbar, så det går nok fint :thumbup:

Ok, det eneste dyret jeg har er et marsvin, og det gir ikke så my hår fra seg :D

Hvilken av de Qck-ene har du da?

Endret av Robert15
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...