Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

kjæreste og forhold til annen dame!

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest anonym

Hei. Jeg har valgt å skrive dette som anonym ettersom jeg ikke vil mine nærmeste tilfeldigvis skal lese dette og gjenkjenne meg.

Det har seg sånn at jeg er 20 år nå, og jeg har bodd i en annen by for meg selv siden jeg sluttet på videregående skole(et år siden etter sommeren). Før bodde jeg sammen med familien min i nærheten av Kristiansand, brukte mye av tiden min på skole, jobb og hadde verdens beste kjæreste. Vi hadde vært sammen i 2 år, og vi hadde det fantastisk. Jeg fikk et skoletilbud i London, som jeg og kjæresten min fant ut var best at jeg takket ja til. Jeg skulle bo i London i to år, og damen skulle flytte ned å bo med meg det siste året ettersom hun var ferdig med videregående da. Det startet bra, men vi savnet værandre veldig. Begge brukte mye tid på skole, så vi fikk ikke tilbrakt mye tid sammem. Det er snart et år siden jeg flyttet til London, og jeg har vært med kjæresten min 5 ganger. Jeg ble helt fra meg av savnen, kanskje fordi jeg satt mye for meg selv. I Januar i år gikk jeg iallefall ut med en kompis jeg ble kjent med i London, og det ble litt mye drikke... Det hele endte med at jeg voknet opp hos en jente, eller dame.. Hun var iallefall 34 år og jeg 19. Det var en fin dame, så yngre ut enn hun var, deilig ja.. kan kalle det en milf(selvom hun ikke hadde barn, og var singel). Vi hadde ikke hatt oss eller noe, bare sovnet. Hun var ikke flau over at hun hadde voknet med en som var så ung heller, kanskje hun var glad for at vi ikke hadde oss.. Men fra Januar til nå har det utviklet seg et forhold mellom oss, selvom jeg har dame i Norge! Hun er 34 og jeg er forelsket i henne. Hun jobber i London, og jeg går på skole. Vi tilbringer mye tid sammen, og har et seksuelt forhold. Jeg aner ikke hvorfor jeg har gjort dette. Angrer sånn nå, og kjæresten min flytter jo ned hit i midten av juli. I starten av Juni prøvde jeg å avslutte forholdet med hun fra London, men det er vist ikke så lett. Det viser seg at hun er gravid, og det er jo min feil... Hun vil ikke ta abort, hun vil at vi to skal ha barnet sammen. Jeg kunne ønsket dette aldri hadde skjedd, selvom det har hjulpet meg mye med tanke på savnen og at jeg kunne ha noen. Det er helt feil av meg, og dårlig gjort ovenfor kjæresten min.. har så dårlig samvittighet. Og det som er helt jævlig er at kjæresten min kommer til å gå fra meg om hun finner ut av dette, noe som hun sikkert gjør ettsom jeg skal bli far til en voksen dame.. Har prøvd å få henne til å ta abort, men hun sier hun elsker meg og at hun ikke kan miste meg. Hva skal jeg gjøre? Kjæresten min vil aldri tilgi meg om hun finner ut av dette.. Jeg vil helst at hun tar abort og jeg og kjæresten min bor er et år til for så å flytte tilbake til Norge. Angrer så sykt på det jeg har gjort, og det er jo bare min feil. Skjønner hun ikke vil ta abort. Jeg har følelser for hun, men ikke på samme måte som kjæresten min. Jeg kan ikke miste hun, og hun vil aldri tilgi meg om hun finner ut av dette.. Er ikke akutuelt å ha et barn med en annen for så å leve med kjæresten min. Jeg har så dårlig samvitighet for det jeg har gjort.. Jeg hater det! Burde jeg fortelle kjæresten min om dette? det kan jeg ikke!!!!! jeg orker ikke dette mer..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg gidder ikke lese innlegget ditt pga du tydeligvis ikke har hørt om bruk av avsnitt. Du kan ikke redigere poster som gjest, men du står fritt til å kopiere teksten, lage avsnitt og post den på nytt som gjest. Da skal jeg vurdere å lese teksten din.

Basert kun på trådtittel er du en utro drittsekk og du fortjener all dritt som kommer din vei. Lykke til.

• Liker 3
Lenke til kommentar

når man bringer et barn inn i verden så har man et ansvar og følger man ikke opp det ansvaret så blir man sett på som idiot og masse rare ting.

Du er forelsket i london dama da så det er jo ikke så ille dette og du kan fullstendig absultte forholdet med ho i norge og begynne å ta ansvar for det du har gjort og ta vare på det gyldne du har fått og skapt. du har tross alt brakt fram en liten mini du i verden og jeg regner med at du vil at han/hun skal få et bra liv framover? da regner jeg og med at du ønsker egentlig å være der for din unge og hjelpe til å få et herlig liv sammen med kone og barn?

det er en vanvittig stor ting å få barn og det er det beste som har skjedd i mitt liv (har ønsket meg det siden jeg var 16 men er glad jeg ikke fikk før nå) og jeg skal sørge for at ho får den beste oppveksten og det beste livet hun kan tenke seg.

du begynner vel å skjønne hvor jeg vil med dette?

Stå til ansvar for det du har gjort og skapt... gjør det slutt med dama fra norge og gjerne forklar ho hva som har skjedd.. og dann et fullverdig lykkelig liv sammen med london dama og ungen din...

Det er det rette å gjøre... forstår dine frustasjoner men du har ikke så mange valg å ta... kun 2: enten være drittsekk å stikke av og forholde deg til ho i norge eller danne et lykkelig liv sammen med din familie

Du har starta din egen familie nå og det er ingen loading eller resetting knapp

Edit: jeg er enig i posten over at du virker som en utro dritsekk som kommer til å stikke av og forholde deg til ho norge og være utro igjen eller noe i den duren men det kan være og vi håper vi tar feil

Endret av DrHawkins
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Du har rota det til ser jeg! :thumbdown:

Ta ansvar for det du har gjort, det er det aller viktigste.

Og jeg er fullstendig enig med DrHawkins. Du har rota det til, men det kan bli noe utrolig positivt ut av det, anyways.

Endret av Sandra Sundet
Lenke til kommentar
Gjest 平乐县

Skam henvender seg ikke til noe du har gjort men til den grunnleggende selvfølelsen din. Å skamme seg er med andre ord ikke særlig konstruktivt, men rettere sagt selvdestruktivt. Med skam følger følelsen av depresjon, fremmedgjøring, ensomhet, isolasjon, angst, likegyldighet, hjelpesløshet, håpløshet osv. Skam dreier din oppmerksomhet mot deg selv, og kan frata deg evnen til et utadrettet blikk.

Skam er en sykdom i sjelen. Det er den mest smertefulle opplevelsen i selvet, av selvet. Enten følt gjennom ydmykelse eller feighet, eller i form av å mislykkes i å håndtere en utfordring. Skam er et sår følt fra innsiden som skiller oss fra oss selv og andre.

Noen ganger koster det mer å være feig enn å hoppe uti og se hva som skjer.

Lenke til kommentar

det er sunt å skamme seg fordi det viser bare at man bryr seg. bryr man seg så har man fulle muligheter til å gjøre de riktige valg og få noe positivt utav det

skammer du deg ikke eller ikke blir flau i visse situasjoner og lignende, altså bryr deg ikke så har du bare en vei å gå og det er rett ned

Endret av DrHawkins
Lenke til kommentar
Gjest Gjest

HERREGUD DA FOLKENS.

Selv om han har gjort en feil kan han ikke ødelegge resten av livet sitt på grunn av dette. :ermm:

Om han blir ved dama i London kommer han nok til å angre snart, og finne ut at dette ikke funker i det hele tatt! Bedre å si det til henne nå, og så kanskje hun ombestemmer seg og faktisk tar abort. Tviler på at hun kommer til å ende opp med ham "for alltid" uansett. ><

Folk er utro hele tiden rundt om kring, og mange får barn med eller uten vilje.

Jeg synes at du skal holde deg til kjæresten din i Norge, ellers kommer du nok til å angre grassalt. :)

Lenke til kommentar

Så dama i London vet ikke om hun i Norge heller? Du kan uansett ikke fortstette med to forhold der du lyver til begge.

Det er noen som sier at det er bedre å tie om en vond fortid (for den andre, hvis vi antar at du skulle klare å slutte det av med en av dem), men jeg tviler på at du selv vil ha det så godt. Og det vil nok komme fram til slutt uansett. På langt sikt så er det nok best å være åpen og ærlig. Det vil bli et helvete til å begynne med, du vil kanskje miste begge to, men du er bare guttungen fortsatt. Går alt skeis nå så vil jeg påstå at det er bedre å begynne på nytt med noen helt andre.

Lenke til kommentar
Gjest 平乐县

Selvmedlidenhet er en delikatesse du kan forspise deg på hver dag, skrev Johan Borgen en gang.

En av de tingene som holder mange nede er at de ser ikke på selvmedlidenhet som feil. De tror at det er en rett de har til å synes synd om seg selv, men dette er en løgn! Selvmedlidenhet er selvfokuserende. Det er å fokusere på de negative opplevelsene som har skjedd en. Dette er ikke veldig oppbyggende. Selvmedlidenhet er destruktivt og er en like stor last som hovmodighet.

Dersom selvmedlidenhet over lengre tid har fått rom, kan situasjonen virke fastlåst bare av det. Derfor må disse få hjelp til å komme ut av dette som det første skritt på veien. Det kan være tøft, fordi selvmedlidenheten kan til en viss grad virke lindrende på smerten. Men samtidig holder den sårene åpne slik at de ikke får gro. Selvmedlidenheten heler ikke selvbildet.

Forakt lurer der forståelse mangler. Selvforakt og fortvilelse over våre mange brister og svik kan drive et menneskehjerte dypt inn i hvileløshet og angst. Redselen setter seg selv først og man går bare rundt å leter etter en kur mot feigheten. Å vite hva som er rett og ikke gjøre det, er den største feighet.

Å skifte retning handler ikke om feighet, men om fleksibilitet. Å stå dønn fast på noe en vet er feil, eller gå på en vei en vet ikke er riktig, handler ikke om mot, men om stahet. Å tørre å si “Jeg tok feil” det er derimot modig.

Anger er et fornuftig (og/eller følelsesmessig) ubehag overfor personlige handlinger og oppførsel fra fortiden. Anger føles ofte når noen føler tristhet, skam eller skyldfølelse etter å ha begått en handling eller handlinger som personen senere kunne ønske at hun eller han ikke hadde gjort.

Den modige er ikke den som ikke føler seg redd, men den som beseirer frykten.

• Liker 1
Lenke til kommentar

HERREGUD DA FOLKENS.

Selv om han har gjort en feil kan han ikke ødelegge resten av livet sitt på grunn av dette. :ermm:

Om han blir ved dama i London kommer han nok til å angre snart, og finne ut at dette ikke funker i det hele tatt! Bedre å si det til henne nå, og så kanskje hun ombestemmer seg og faktisk tar abort. Tviler på at hun kommer til å ende opp med ham "for alltid" uansett. ><

Folk er utro hele tiden rundt om kring, og mange får barn med eller uten vilje.

Jeg synes at du skal holde deg til kjæresten din i Norge, ellers kommer du nok til å angre grassalt. :)

her ser vi enda et prakteksempel av utro idiot som prøver å forsvare andre utroe drittsekker...

selv om det er mange utro idioter i denne verden så skal vi bare oppfordre til mer da eller?

hvis ho er 34 år gammel så har ho litt mer iq i skallen enn du iallefall og dermed vet at ho har ikke så mye valg. hvis ho elsker ham og han elsk4er ho så er dette et ganske så normalt forhold som kan føre till gull brullyp.

det hadde vært noe helt annet hvis dette hadde skjedd etter første natta på festen der ingen av de kjente hverandre

selv om det er med eller uten vilje så har man et ansvar... stikker man av så er man en feig drittsekk som ikke tør å møte sitt ansvar og da kommer du ingen vei i livet uansett hva du gjør.... stiller man opp og gjør det rette så er rikdom og lykke veldig kort unna og veldig lett å oppnå

det jeg quota her er noe av det mest idiotiske jeg har sett på lenge

Lenke til kommentar
Gjest Gjest

Du har starta din egen familie nå og det er ingen loading eller resetting knapp

:hrm: For noe tull. Aner du hvor mange gifte som skiller seg hver dag fordi det ikke fungerer? Han kommer nok til å finne ut dette etterhvert også, fordi han ikke er klar for et slikt liv enda, det er ingen vits i å prøve på noe han vet ikke vil gå.

Hun burde også ta ansvar for seg selv, og ta abort, virker som hun PRESSER HAM til å bli pga barnet. Er jente selv og synes det er uakseptabelt å presse noen sånn. Man skal ta ansvar for prevansjon som jente og... :p

Lenke til kommentar
Gjest onassis their

her ser vi enda et prakteksempel av utro idiot som prøver å forsvare andre utroe drittsekker...

selv om det er med eller uten vilje så har man et ansvar... stikker man av så er man en feig drittsekk som ikke tør å møte sitt ansvar og da kommer du ingen vei i livet uansett hva du gjør.... stiller man opp og gjør det rette så er rikdom og lykke veldig kort unna og veldig lett å oppnå

det jeg quota her er noe av det mest idiotiske jeg har sett på lenge

Å HERREGUD IGJEN. Jeg er IKKE en utro idiot, jeg er jente og har aldri vært utro. DET DER må være noe av det mest idiotiske jeg har lest, og personangrep!! :innocent:

"Rikdom og wtf ikke langt unna"...LÆTTIS. Greia er at det kommer ikke til å funke, og da er det ingen vits i å ødelegge resten av livet sitt og ditche kjæresten.

Synes du virker som en umoden idiot (værsågod) som prøver å få en stakkars 20-årig gutt med hele ungdomstida og en kjæreste foran seg til å miste dette... :ph34r:

Lenke til kommentar

så han har ingen framtid med london dama og sine egen unge?? så det er ikke framtid det nei?

å ha et barn er ikke framtid i følge deg? å ha et forhold der begge parter elsker hverandre er ikke framtid i følge deg?

du må virkelig begynne å vokse opp fordi du skjønner iallefall veldig lite av det som skjer i denne tråden

og btw det var ingen personangrep i den posten nei

Lenke til kommentar
Gjest Gjest

Jo, du kalte meg prakteksemplar på utro idiot, står svart på hvitt det, ikke noe å benekte. :whistle:

Han skrev jo at han "hadde verdens beste kjæreste", og de planla en fremtid sammen.

Han planla ikke dette barnet.

Om DU hadde hatt en ONS med en 15 år eldre dame og hun løy om p-piller, og ble gravid, tviler jeg på at du hadde gifta deg med henne. :p

• Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg gidder ikke lese innlegget ditt pga du tydeligvis ikke har hørt om bruk av avsnitt. Du kan ikke redigere poster som gjest, men du står fritt til å kopiere teksten, lage avsnitt og post den på nytt som gjest. Da skal jeg vurdere å lese teksten din.

Basert kun på trådtittel er du en utro drittsekk og du fortjener all dritt som kommer din vei. Lykke til.

Støtter dette innlegget til det fulle!

Et forhold er basert på kjærlighet og TILLIT!

Er du så svak at du ikke klarer å holde deg til dama di fortjener du henne ikke, sånn er det bare. Og dette er en av de gangene man faktisk kan si "sånn er det bare"...

Du kan gjerne si at "fylla har skylda", men hvem f**n har skylda for fylla? Om man er utilregnelig i fylla bør man forsåvidt ikke drikke.

Din unge alder er heller ingen unnskyldning, har ikke foreldrene dine lært deg om respekt for det motsatte kjønn? (Eller partner om du er homofil)

Lenke til kommentar

Her har du VIRKELIG driti på leggen..

Det var ditt valg, så du får ta konsekvensene av det..

-Eller så kan du jo si at fylla har skylda, som Doofenschmitz nevnte, og kanskje slippe unna med et par slaps og et ødelagt forhold.

-Være ærlig er jo også en mulighet, men også dette vil føre til et ødelagt forhold.

Du har driti på leggen, og tråkka i salaten, på samme tid.

Lykke til!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...