Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Uerfaren gutt + erfaren jente?

Gjest Papegøyen

Anbefalte innlegg

Gjest Papegøyen

Hei

Hadde lyst å rådføre meg på internett idag for en gang skyld, så om eg får noe respons setter eg god pris på det.

En liten fortekst som legger vekt på mitt "problem" er eg igrunn uten erfaring med jenter på både forholdsmessig og intim basis, hele vennegjengen min fungerer bra rundt jenter og slikt og eg er bra på sosialt plan med dem, det er nok min langsomme ungdom og fravær av intinativ som har ført til at eg er der eg er. Eg er det de fleste vil definere som "the funny man".

Eg går på skole og jobber deltid på en bar, men har i min siste periode kommer over et slags veiskille foran meg angående (selvfølgelig) en jente. Det har seg slik at da eg begynte å jobbe i baren fikk eg øyet for en pen jente og har hatt kjemi vil eg tørre å påstå, men uten at det liksom har bitt noe av det. Så for litt over 2 mnd tid siden før eg skulle ut på en måneds ferie, var eg på fylla med henne (dette forekommer ofte og vi henger alltid på fylla på samme pub vi jobber på) og kom i en slags "well fuck it" modus og gikk frem så elegant som en dritings person kan gjøre (ikke særlig bra med andre ord), og ble møtt med et nei på grunnlag av argumentet (du er 3 år yngre enn meg). det ble nok ikke en stopper av det, men eg tok det som det var når eg reiste på ferie. Etter ferien fortsatte ting som vanlig og den der kjemien fortsatte som vanlig; dvs kosing på fylla og ja igrunn bra kontakt.

men det eg har tenkt litt på nå i sommer mens eg er fraværende fra denne jenta er at om vi blir stilt side med side så er eg en gutt på 19 år uten noen som helst erfaring fra "kjærlighetslivet", men henne på 22 år har vært inn og ut av forhold siden hun var 16 år og sånn. Nå reklamerer eg selvfølgelig ikke at eg har en dameløs fortid (andre steder enn anonymt på internett, heh) og fra fasaden virker eg nok som en solid og igrunn svært selvsikker person. Det er nok bare at eg alldri slipper noen som helst forbi den fasaden og er veldig nernøs for å gjøre det.

Men syntes dere at der blir for drøyt å hoppe rett på den "vanskeligste hesten å ri", eller burde eg starte med folk rundt min egen alder (evt yngre som de fleste ser til å gjøre) for å ihvertfall prøve å kunne stille med litt tyngde neste gang eg gjør noen "romantiske hopp".

Beklager så meget for tåkete formulering og det som er igrunn en veldig lang post. Men om noen som har vært i liknende situasjon kan forklare hvordan de gjorde ting (både guyz 'n gurls) der jenten tydeligvis er mer erfaren enn gutten. Eg har lyst å høre at det går siden eg har i det siste begjynnt å tenke mer og mer på denne jenten og eg tåler ikke å gå i grøten mer selv om det er min spesialitet.

/Sign. Edderkoppmannen

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...