tore16 Skrevet 27. juni 2010 Del Skrevet 27. juni 2010 Som titelen sier : Trenger et bra men lett (brukbart) redigerings program Takk (ikke movie maker) Windows 7 btw. Lenke til kommentar
DrHawkins Skrevet 27. juni 2010 Del Skrevet 27. juni 2010 adobe premiere pro adobe After Effects adobe photoshop du kunne jo sagt om det var til video eller bilde selv om du nevner det i hvilket program du ikke ønsker. være litt emr utfyldende noen spesielle krav til programmet? Lenke til kommentar
olegunnaro Skrevet 27. juni 2010 Del Skrevet 27. juni 2010 Tror jeg heller hadde satsa på Premiere Elements, istedet for Pro. Koster en tiendedel, og gjør jobben mer enn bra nok. Ellers er det en versjon av Sony Vegas som koster omtrent det samme. Rundt tusenlappen for begge. Lenke til kommentar
tore16 Skrevet 27. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 27. juni 2010 Skal helst ha et gratis et, det skal brukes til videoer. Lenke til kommentar
bb79 Skrevet 28. juni 2010 Del Skrevet 28. juni 2010 Jeg synes også at Premiere Elements er bra for en som allerede har litt basic erfaring med videoredigering (fra Movie Maker?). Dessverre har jeg ikke hørt om noen gode gratis redigeringsprogrammer. Lenke til kommentar
Krom-stag Skrevet 28. juni 2010 Del Skrevet 28. juni 2010 Prøv og sett deg inn i Sony Vegas. Når du først får teken på programmet er det veldig lett å arbeide med. Jeg brukte Vegas selv, før jeg bytta til mac. Lenke til kommentar
Aqualong Skrevet 28. juni 2010 Del Skrevet 28. juni 2010 du kunne jo sagt om det var til video eller bilde selv om du nevner det i hvilket program du ikke ønsker. Siden spørsmålet er plassert i et forum for videoredigering, tolket i hvert fall jeg det dithen at det dreier seg om video. Til trådstarter: Jeg vil anbefale Sony Vegas Movie Studio. Ikke gratis, men billig i forhold til hva du får for pengene. Lenke til kommentar
eggi Skrevet 30. juni 2010 Del Skrevet 30. juni 2010 http://www.youtube.com/watch?v=ycr6XLfAe_o&feature=fvsr Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå