hwknut Skrevet 17. juni 2003 Del Skrevet 17. juni 2003 når du installerer gta vc 1.1patch'n går den bare over exe fila? isåfall viss du bruker en crack så har patchen ikke noe hensikt? og hvor havne savefila? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 17. juni 2003 Del Skrevet 17. juni 2003 1.1-patchen har ingen hensikt overhodet hvis du IKKE har alvorlige grafikkproblemer. Det står klart i readme. Det er ikke en offisiell patch engang. Og nei, bruker du cracka exe-fil funker ikke patchen (wrong version?), du må enten reinstallere hele spillet så du får den orginale exe-fila, evt. se etter den på en av CD'ene. Sjansen er stor for at den ligger i ei diger .cab-fil som du ikke kan åpne uansett. Save-filene ligger i my documents/gta vice city user files. Lenke til kommentar
Hidden Skrevet 28. september 2003 Del Skrevet 28. september 2003 Tenkte jeg kunne "bumpe" denne tråden for å si takk til Bitex. Jeg skal formattere og legge inn Win2k på nytt, og begynte virkelig å lure på hvor save fila/ene var.. My Documents ville selvfølgelig vært det absolutt siste stedet jeg tenkte på, jeg rotet rundt i mappene hvor spillet er innstallert! Etterpå lette jeg høyt og lavt på nettet uten å finne svaret (gikk bl.a. gjennom en del sider på Neoseeker forumet). Så fantes svaret her på gamer.no hele tiden.. 8) Takk takk (en annen grunn til at jeg "bumper", er at det er garantert fler som lurer på dette nå og da. GTA VC på PC er fremdeles populært, og for et spill..). Lenke til kommentar
CosworthPower Skrevet 28. september 2003 Del Skrevet 28. september 2003 Hva mener du med ALVORLIGE grafikk problemer? Mitt hakker litt av og til,med og uten Antialisering.. Lenke til kommentar
GalFisk Skrevet 28. september 2003 Del Skrevet 28. september 2003 Ting som dette og dette. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå