Gå til innhold

Ny enmekategori for hardvare til redigering

Anbefalte innlegg

I og med at jeg driver og pusler sammen en ny pc til redigering har jeg frekventert HW sidene i det siste,det jeg legger merke til der er at så fort man nevner "bilderedigering" kvier mange der seg for å svare i de spesifikke poster og mange av de som svarer bruker gamerpc som utgangspunkt til anbefalinger.

Kan ikke vi få til en emne-kategori for dette her,kanskje gjøre om "bilderredigering og programvare" til "bilderredigering,programvare og redigeringsverktøy"

Edit:byttet ordet hardvare med redigeringsverktøy,finnes sikkert et bedre ord og bruke en det :)

Endret av Nautica
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Kanskje alle gode ting er tre, eller... :hmm:

Vi får håpe det :)

Det er nok av kompatible akambrukere her som kan dette meget godt,mange bruker chattetråden eller andre kategorier for og spørre angående skjerm,lagring og pc etc.Synes det ville vært lurt og samle de under en tråd.

Lenke til kommentar

Kanskje jeg skal poste en gang i blant så de ansvarlige ikke "glemmer" det.

Det går jo an å lage "Den store HW-tråden" så lenge hvis det er noen akutte spørsmål. Jeg har også sett mange rare svar på HW-spørsmål angående utstyr for editering på HW-forumet. Generelle optimaliseringssørsmål kan jeg en del om, så der kan jeg kanskje bidra litt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...