Nautica Skrevet 27. juni 2010 Del Skrevet 27. juni 2010 (endret) I og med at jeg driver og pusler sammen en ny pc til redigering har jeg frekventert HW sidene i det siste,det jeg legger merke til der er at så fort man nevner "bilderedigering" kvier mange der seg for å svare i de spesifikke poster og mange av de som svarer bruker gamerpc som utgangspunkt til anbefalinger. Kan ikke vi få til en emne-kategori for dette her,kanskje gjøre om "bilderredigering og programvare" til "bilderredigering,programvare og redigeringsverktøy" Edit:byttet ordet hardvare med redigeringsverktøy,finnes sikkert et bedre ord og bruke en det Endret 27. juni 2010 av Nautica Lenke til kommentar
Thunderhead Skrevet 27. juni 2010 Del Skrevet 27. juni 2010 Et usedvanlig godt forslag som jeg støtter fullt ut. Dog skal det i all beskjedenhet sies at jeg har kommet med samme forslag selv for 2,5 år siden, og igjen for ca 1 år siden, men kan ikke registrere at vi er kommet nærmere en vi var den gang. Kanskje alle gode ting er tre, eller... Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 27. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 27. juni 2010 Kanskje alle gode ting er tre, eller... Vi får håpe det Det er nok av kompatible akambrukere her som kan dette meget godt,mange bruker chattetråden eller andre kategorier for og spørre angående skjerm,lagring og pc etc.Synes det ville vært lurt og samle de under en tråd. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 27. juni 2010 Del Skrevet 27. juni 2010 Jeg støtter forslaget. Det er nok ikke behov for en helt egen hardware kategori, så det endre denne eksisterende kategorien er egentlig en bedre løsning. Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 29. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 29. juni 2010 Ingen i Akam redaksjonen som kunne tenke seg og svar på dette innspillet ? Lenke til kommentar
k-ryeng Skrevet 30. juni 2010 Del Skrevet 30. juni 2010 Ingen i Akam redaksjonen som kunne tenke seg og svar på dette innspillet ? Ingen i Akam-redaksjonen som har ansvar for dette... Men det kommer en egen hardware-kategori når omstruktureringen av forumet blir gjennomført ganske snart nå. Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 30. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 30. juni 2010 Men det kommer en egen hardware-kategori når omstruktureringen av forumet blir gjennomført ganske snart nå. Høres positivt ut Kanskje jeg skal poste en gang i blant så de ansvarlige ikke "glemmer" det. Lenke til kommentar
seriksen Skrevet 30. juni 2010 Del Skrevet 30. juni 2010 Kanskje jeg skal poste en gang i blant så de ansvarlige ikke "glemmer" det. Det går jo an å lage "Den store HW-tråden" så lenge hvis det er noen akutte spørsmål. Jeg har også sett mange rare svar på HW-spørsmål angående utstyr for editering på HW-forumet. Generelle optimaliseringssørsmål kan jeg en del om, så der kan jeg kanskje bidra litt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå