Horten Market Skrevet 26. oktober 2016 Del Skrevet 26. oktober 2016 (endret) Nå blei jeg forvirret her. Var det Jesus Kristus som sto i edens hage fra begynnelsen av? Jepp. Endret 26. oktober 2016 av Horten Market Lenke til kommentar
RWS Skrevet 26. oktober 2016 Del Skrevet 26. oktober 2016 Nå blei jeg forvirret her. Var det Jesus Kristus som sto i edens hage fra begynnelsen av? Jepp. Nope, det er feil. Jesus har ingenting med dette å gjøre. For det er gandalv den hvite, også kjent, før i tiden, som gandalv den grå.. Han plantet dette treet og han hugg det ned. Blir det påstått da, men jeg er helt sikker på at dette er sant fordi jeg har fantasier om dette, og jeg vet derfor sannheten!!!! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+513 Skrevet 27. oktober 2016 Del Skrevet 27. oktober 2016 (endret) Det er vel ikke plass til flere på månen da vel. Rart de greier å ha 144.000 på månen engang. LOL Endret 27. oktober 2016 av Slettet+513 Lenke til kommentar
perpyro Skrevet 27. oktober 2016 Del Skrevet 27. oktober 2016 Nå blei jeg forvirret her. Var det Jesus Kristus som sto i edens hage fra begynnelsen av? Jepp.Og som Eva plukket frukt fra og spuste selv før hun gav Adam? Lenke til kommentar
Horten Market Skrevet 27. oktober 2016 Del Skrevet 27. oktober 2016 Nei, det var kunnskapens tre. Lenke til kommentar
perpyro Skrevet 27. oktober 2016 Del Skrevet 27. oktober 2016 Nei, det var kunnskapens tre.Og hvor lenge skulle det treet stå i edens hage i utgangspunktet? Lenke til kommentar
RWS Skrevet 28. oktober 2016 Del Skrevet 28. oktober 2016 Nei, det var kunnskapens tre. Dette er en historie som ble skrevet av ignorante menn for lenge siden som vi VET ikke er sann.... Så er det noe å diskutere egentlig? Og kunnskapens tre? Hvor dumme ville gud at vi skulle være egentlig? Og hvor var denne gudens allvitenhet den dagen? Lenke til kommentar
Horten Market Skrevet 28. oktober 2016 Del Skrevet 28. oktober 2016 Dette er en historie som ble skrevet av ignorante menn for lenge siden som vi VET ikke er sann.... Så er det noe å diskutere egentlig? Vi diskuterer hvordan historien skal forstås. Hvem som har skrevet den er ikke relevant i den debatten. Om den er sann kan ikke avgjøres før vi skjønner hva den sier. Lenke til kommentar
RWS Skrevet 28. oktober 2016 Del Skrevet 28. oktober 2016 Om den er sann kan ikke avgjøres før vi skjønner hva den sier. Selv ikke da... Alt henger på fantasien til den som leser tydeligvis... samme hvordan den forståes... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå