Gunn@r Skrevet 27. juni 2010 Del Skrevet 27. juni 2010 Jeg har et Samsung WP10 som jeg just kjøpte. Jeg ser at man kan velge 1280 x 720 i oppløsning på filming, med 30 frames pr sek. Når jeg filmer med denne oppløsningen blir det helt umulig å spille det av på pcen.Det hakker seg framover, lyden henger etter/foran bildet, bildet blir "oppløst i pixler" osv. Men når jeg setter ned oppløsningen til det andre alternativet (det tredje og siste er 320 x 240) som er 640 x 480, med 30 frames pr sek, så funker det fint å spille det av på pcen. Hvorfor kan jeg ikke bruke den høyeste oppløsningen?? Lenke til kommentar
jojo1717 Skrevet 27. juni 2010 Del Skrevet 27. juni 2010 Et kort og generelt svar på ditt spørsmål. Din PC er rett og slett for svak. HD-filmer krever noe kraftige eller nyere PCer. en rask linking til en som beviser det jeg sier: her Lenke til kommentar
Gunn@r Skrevet 28. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 28. juni 2010 Et kort og generelt svar på ditt spørsmål. Din PC er rett og slett for svak. HD-filmer krever noe kraftige eller nyere PCer. en rask linking til en som beviser det jeg sier: her takk for svar stemte det. Fikk testet det på en kraftigere maskin, og der funket det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå