xchrisx Skrevet 27. juni 2010 Del Skrevet 27. juni 2010 Jeg har sett litt på hjemmekino, og kom på denne LG HB954PB. Noen som har noe erfaring? Min lenke Lenke til kommentar
deaktivert443556 Skrevet 29. juni 2010 Del Skrevet 29. juni 2010 Har du fått anlegget ditt ennå? Jeg vurderer å kjøpe det samme, men jeg hev foten på bremsen etter å ha tatt et mål. TV-møbelet som skal huse hovedenheten har egentlig ikke plass til noe som er dypere enn ca 35 cm. LG oppgir dybden til 37,9 cm. Lenke til kommentar
2die4 Skrevet 2. juli 2010 Del Skrevet 2. juli 2010 Sikler på denne om dagen. Blir mitt første surround system. Visstnok et scoop til prisen. Noen med erfaringer? Lenke til kommentar
deaktivert443556 Skrevet 2. juli 2010 Del Skrevet 2. juli 2010 Det som pirret min interesse med dette anlegget, var at det hadde innganger både for HDMI, optisk og coax (dekoderen min benytter seg av sistnevnte). Prisen var jo selvfølgelig også hyggelig. Det som gjorde at jeg ikke kjøpte det, var den fysiske størrelsen. Hovedenheten er et par cm for dyp for TV-møbelet jeg skal kjøpe. I ettertid fant jeg ut at jeg kunne ha trikset det til likevel, så det var litt ergerlig. Mer ergerlig var det at jeg holdte meg til komplett.no da jeg skulle finne alternativer, så da endte jeg opp med å kjøpe anlegg + TV til ca kr 19.500 når jeg kunne ha kjøpt akkurat samme anlegg og TV hos Datakjeden for ca kr 17.550. Blah. Lenke til kommentar
2die4 Skrevet 4. juli 2010 Del Skrevet 4. juli 2010 Bestilte nettopp LG HB954PB for 3990,- hos komplett Lenke til kommentar
Zemeckis Skrevet 27. februar 2011 Del Skrevet 27. februar 2011 Henta anlegget der i går, men jeg syns det er lav lyd i bakhøyttalerne iforhold til de foran. Har først å stille opp lyden men syns det fortsatt er veldig lavt. Skal vel ikke være sånn? Noen som har tips? Lenke til kommentar
2die4 Skrevet 27. februar 2011 Del Skrevet 27. februar 2011 Svarte Zemeckis på PM =) I likhet med han hørte jeg de bakre høyttalerene lite i begynnelsen og var litt bekymret. Det var mitt første system. De bakre høyttalerene forsvinner litt i lydbildet siden det er de fremste høytallerene man alltid vil høre tydeligst. Erfarte også at på forskjellige filmer kunne man høre mer av de bakre høyttalerene enn andre. Så det er nok helt normalt at det ikke er merkbar lyd i de bakerste høyttalerene til alle tider. Det å stille opp distansen til de bakre høyttalerene i innstillingene til systemet vil ikke øke lyden merkbart. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå