ehalvor Skrevet 27. juni 2010 Del Skrevet 27. juni 2010 (endret) Prøvde meg på litt blomsterfoto i dag. Kanskje ikke så spennende, men en plass skal man jo begynne. Hva mener dere?? EXIF - Rosen 120 mm f/6 1/13 Iso 200 EXIF - gul blomst 300 mm f/6,3 1/30 Iso 200 Endret 27. juni 2010 av ehalvor Lenke til kommentar
ehalvor Skrevet 27. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 27. juni 2010 (endret) Og en med vanndråper på bladene sine: Endret 27. juni 2010 av ehalvor Lenke til kommentar
Larsenio Skrevet 27. juni 2010 Del Skrevet 27. juni 2010 Skal prøve å gi kritikk i korte trekk. Gul blomst: -Undereksponert. -Uheldig,forstyrrende bakgrunn. -Fin farge. -Softet ned noe helt #¤"%!" -Oppskarpet for mye? Ser ut som det i senter av "kjernen" på blomsten. Rose: -Fin farge Hardt lys /blits? (Som skaper uheldige skygger) -Irriterende "Strå/stilk" som stikker ut til siden på vår høyre. -Ikke noe særlig bra utsnitt i min mening -Forstyrrende bakgrunn (flerdelte kontrastrike farger/detaljer) Rose med dråper: -Utsnitt er uheldig også her, samme med den stilken på høyre side samt skygger. -Fine detaljer med dråpene ,som dessverre i mine øyne ødelegges av lysforhold. Noe knallhard kritikk men jeg føler for å være ærlig med hva jeg syns om disse bildene. Lenke til kommentar
ehalvor Skrevet 27. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 27. juni 2010 Hei Takk for tilbakemeldingene. Synes ikke du er for hard jeg. Det er slike tilbakemeldinger som kan gjøre både meg og bildene bedre. Bra med ærlig konstruktiv kritikk, det er den som gir mening. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå