hade154 Skrevet 26. juni 2010 Del Skrevet 26. juni 2010 (endret) skal ha ny cd spiller til bilen min, lurer på og kjøpe Pioneer DEH-P88RS II er den bra? eller Kenwood KDC-BT8044U eller noe i den prisklassen takker for svar Endret 27. juni 2010 av hade154 Lenke til kommentar
transmedia.no Skrevet 27. juni 2010 Del Skrevet 27. juni 2010 (endret) Pioneer'en er vel den med best lyd og lydmanipulerings-muligheter her, og prisen var jo riktig trivelig, men spilleren (også Kenwood'en, bevares) bør/må jo følges opp med skikkelig kvalitet både på forsterker- og høyttalersiden... om det bare skal plugges inn noen originalhøyttalere er det vel nesten det samme hva du kjøper, blir vanskelig å høre forskjell på disse og de fleste 1000-kroners spillere da, for å si det litt flåsete. Endret 27. juni 2010 av transmedia.no Lenke til kommentar
hade154 Skrevet 27. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 27. juni 2010 tenkte og kanskje oppgradere høytalere og sånt senere Lenke til kommentar
Carisma'03 Skrevet 27. juni 2010 Del Skrevet 27. juni 2010 Jeg bytta nå fra Alpine 9855r til Pioneer P88RS-II for å få flere muligheter (hovedsaklig individuelle justeringer for venstre og høyre side), og jeg må si dette er en god spiller så langt. Men trenger noen dager for å vende meg til navigasjonen, men lyden er det ikke noe å si på + at den ser bra ut... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå