TheOats Skrevet 1. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 1. juli 2010 Hvordan funker en "vannavskiller"? Lenke til kommentar
ballsack Skrevet 1. juli 2010 Del Skrevet 1. juli 2010 Hvordan funker en "vannavskiller"? Det er en liten sak som samler opp fukt i luftstrømmen, og gir helt fuktfri luft. Den kan monteres enten direkte på tilkoblingspunktet på kompressoren, eller f.eks. mellom slange og blåsepistol. Klikk på linken for bilde: http://www.biltema.no/no/Verktoy/Trykkluft/Tilbehor/Vannavskiller/ Lenke til kommentar
TheOats Skrevet 1. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 1. juli 2010 Passer den til http://www.clasohlson.no/Product/Product.aspx?id=147836979 ? Lenke til kommentar
lavizh Skrevet 2. juli 2010 Del Skrevet 2. juli 2010 På Clas Olhson har de CRC Air Duster som ikke legger igjen rester / kondens. Lenke til kommentar
vidarkri Skrevet 2. juli 2010 Del Skrevet 2. juli 2010 På Clas Olhson har de CRC Air Duster som ikke legger igjen rester / kondens. Jeg likte bedre den de hadde før da den hadde atskillig høyere trykk enn CRC's variant. CRCs trykkluft klarer ikke å fjerne fastgrodd støy på min cpukjøler uten at man bruker en børste ved siden av. Lenke til kommentar
TheOats Skrevet 3. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 3. juli 2010 Jeg kjøpte den første som Bolson foreslo. Men den virker ikke :/ Det skjer ingenting når jeg setter i kontakten og skrur den på. Lenke til kommentar
J@9 Skrevet 3. juli 2010 Del Skrevet 3. juli 2010 Sjekk at kontakten du har kobla den til funker, og hvis den gjør det, så er det nok noe feil med kompressoren, men denne burde du få byttet uten problemer Clasohlson er vel ikke så veldig vanskelige med garanti saker tror jeg Lenke til kommentar
TheOats Skrevet 6. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 6. juli 2010 Never mind, var bare meg som er tard og ikke klarte å finne ut av av/på knappen ^^; Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå