jvc1986 Skrevet 26. juni 2010 Del Skrevet 26. juni 2010 For et par år siden så jeg en film på NRK, den handlet om et tenåringspar (tidlig tenårene) som "utforsket hverandre" (uten at man så noe selvfølgelig). Man ser vel bakfra at hun går ned for å suge han bla. Det ender selvfølgelig opp med at hun blir gravid, men vil ikke ha noe med faren å gjøre, hun beholdt barnet selv om jeg ikke husker feil. Mintes at den het noe som hadde med; for ung, eller noe slikt som henviste litt til innholdet.. Det er ikke Juno, så er det sagt Ikke lett å finne noe ut av dette kanskje, men jeg tar gladelig imot forslag. Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 26. juni 2010 Del Skrevet 26. juni 2010 Kan ikke si det ringer en bjelle, men har du prøvd å søke på stikkord på IMDB? Her er for eksempel "teen pregnancy": http://www.imdb.com/find?s=kw&q=teen+pregnancy Lenke til kommentar
jvc1986 Skrevet 27. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 27. juni 2010 Jepp, det har jeg sjekket, problemet er nok det at jeg kun har sett det norske navnet, kan jo hete noe ganske annet på engelsk. Har også trålet gjennom alle programlistene på NRK uten hell Lenke til kommentar
Runar Skrevet 27. juni 2010 Del Skrevet 27. juni 2010 jvc1986: Ser du meldingen som står øverst på denne siden, rett under linjen med fire artikler og medfølgende bilder? Forstår du hva som står skrevet der, eller må jeg forklare det på en enklere måte? Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 27. juni 2010 Del Skrevet 27. juni 2010 Jepp, det har jeg sjekket, problemet er nok det at jeg kun har sett det norske navnet, kan jo hete noe ganske annet på engelsk. Har også trålet gjennom alle programlistene på NRK uten hell Det er ikke noe problem, siden du søker på stikkord og ikke navn. Du søker bare på ting du husker var med i filmen. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 27. juni 2010 Del Skrevet 27. juni 2010 Tråden stenges, vi har en fellestråd for å lete etter filmer man ikke husker navnet på. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg