Gå til innhold

Europeisk Film leting! Hjelp!

Anbefalte innlegg

Hei,

Her har du nattens store spørsmål:

For 1 uke siden, altså 19 eller 20 juni, så jeg en film på Silver HD.

Så smart som jeg var, glemte jeg å skrive ned tittelen på denne filmen! For jeg vil så klart, se den igjen.

Den gikk altså på silver hd, fredag eller lørdags natt , for én uke siden.

Jeg finner så klart ingen tv-guider som lar meg søke TILBAKE i tid :((

Derfor, spørr man dere , kjære geeks og allvitende -folk!

Det jeg husker av handlingen:

Det er en romantisk \ drama film , Italiensk, fransk eller spansk. Lener meg mest imot Italiensk. (så den så klart uten lyd også..) ^^

Så, hva husker jeg? To jenter som svømte og dykket i et svømmebasseng om natten, de var så klart nakne! O_o

Når de var på vei til å bli sett av vakten, stakk de av og gikk videre , det regnet som bare det! Etter

de har sagt farvel for natten og sett rart på hverandre en stund, så går hun ene. For så snu seg og kysse den andre jenta. De går opp og deler en het natt (nei, det er ikke en voksen film :p).

Hun ene jenta bor hjemme hos moren , hvor hun tegner mye. Moren vil at hun skal være sammen med en gutt, noe hovedpersonen da ikke vil. Forvirret som hun er , dater hun gutten lell. bla bla bla.

Den andre jenta stikker hjem til hovedpersonen og blir kjeftet på av moren hennes, og i det hun tar heisen ned for å gå. Kommer hovedpersonen hjem og løper etter henne.

Filmen slutter med at gutten, som hovedpersonen dater, prøver å stoppe henne fra å løpe etter den andre jenten - hennes livs kjærlighet. Hovedpersonen snur seg , og blir påkjørt av en bil.

The end.

VELDIG BRA forklart... ;) Husker lite av filmen og jeg var lett beruset ^^,

All hjelp er velkommen ;>

Takk!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...