MrAvionics Skrevet 26. juni 2010 Del Skrevet 26. juni 2010 (endret) Skulle teste COD4: MW 1 på multiplayer nå. Fikk en feilmelding at det hadde sluttet å virke med en gang jeg startet det. Det rakk ikke å starte opp en gang. Kun sort bilde før meldingen kom opp. Prøve å reinstallere spillet med deg hjalp ikke. Single player virker fint. Hva kan være problemet ? Edit: Skriveleif i emnetittel. Endret 26. juni 2010 av ArneAustenaa Lenke til kommentar
magiQ Skrevet 26. juni 2010 Del Skrevet 26. juni 2010 Gå på kontrollpanel --> maskinvare og lyd --> lyd --> høyreklikk i boksen under avspilling og velg "vis deaktiverte enheter" og "vis frakoblede enheter", samme gjør du med mikrofon. Lenke til kommentar
MrAvionics Skrevet 26. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 26. juni 2010 Hvorfor skulle det hjelpe ?!? Lenke til kommentar
magiQ Skrevet 26. juni 2010 Del Skrevet 26. juni 2010 Vet ikke hvorfor det er slik, men sånn er det nå bare. Lenke til kommentar
MrAvionics Skrevet 26. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 26. juni 2010 Men det hjalp ikke. Lenke til kommentar
evenandreas Skrevet 26. juni 2010 Del Skrevet 26. juni 2010 Gå på kontrollpanel --> maskinvare og lyd --> lyd --> høyreklikk i boksen under avspilling og velg "vis deaktiverte enheter" og "vis frakoblede enheter", samme gjør du med mikrofon. Han har ikke problemer med lyden. Hvordan OS har du? Lenke til kommentar
MrAvionics Skrevet 26. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 26. juni 2010 Windows 7 64-bit. Holder på å laste ned 1.6 patchen, kanskje det hjelper ? Lenke til kommentar
magiQ Skrevet 26. juni 2010 Del Skrevet 26. juni 2010 Det er ikke lyden som fikses, ffs. Mange som har hatt samme problem, inkludert meg, men ved å gjøre dette fikses det. Lenke til kommentar
evenandreas Skrevet 26. juni 2010 Del Skrevet 26. juni 2010 Windows 7 64-bit. Holder på å laste ned 1.6 patchen, kanskje det hjelper ? Prøv det du. Det er ikke lyden som fikses, ffs. Mange som har hatt samme problem, inkludert meg, men ved å gjøre dette fikses det. Det funket for deg, men det er ikke sikkert at det funker for ArneAustenaa. Lenke til kommentar
magiQ Skrevet 26. juni 2010 Del Skrevet 26. juni 2010 Når det har funket for millioner av andre CoD4-spillere - tror du det ikke er verd å prøve en gang? Lenke til kommentar
MrAvionics Skrevet 26. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 26. juni 2010 Når det har funket for millioner av andre CoD4-spillere - tror du det ikke er verd å prøve en gang? Men jeg har testet det. Og det virket ikke. Testet det med en gang du gidde tipset Lenke til kommentar
magiQ Skrevet 26. juni 2010 Del Skrevet 26. juni 2010 Prøv å enable "Stereo Mix". Lenke til kommentar
MrAvionics Skrevet 26. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 26. juni 2010 Hvordan da ? Lenke til kommentar
magiQ Skrevet 26. juni 2010 Del Skrevet 26. juni 2010 Ser du Stereo Mix under Mikrofon? Lenke til kommentar
magiQ Skrevet 26. juni 2010 Del Skrevet 26. juni 2010 Bah... Prøv: - Å koble til en mikrofon. - Laste ned siste lyd-drivere. - Google it. Lenke til kommentar
kaffebryggare Skrevet 26. juni 2010 Del Skrevet 26. juni 2010 (endret) Putt en hvilken som helst 3,5-millimeters plugg i mikrofon-inngangen på PCen din og se om det hjelper. Edit: Og til dere uvitende; dette er en kjent fiks som har hjulpet mange, på lik linje med den liiland postet. Endret 27. juni 2010 av Benny Lenke til kommentar
MrAvionics Skrevet 26. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 26. juni 2010 Plugget i en mikrofon, og nå virker det Takk skal dere ha Lenke til kommentar
evenandreas Skrevet 26. juni 2010 Del Skrevet 26. juni 2010 Putt en hvilken som helst 3,5-millimeters plugg i mikrofon-inngangen på PCen din og se om det hjelper. Edit: Og før jeg blir flamet av uvitende idioter; dette er en kjent fiks som har hjulpet mange, på lik linje den liiland postet. Idioter og idioter.... Jeg ser bare ikke logikken i det. Lenke til kommentar
magiQ Skrevet 26. juni 2010 Del Skrevet 26. juni 2010 Putt en hvilken som helst 3,5-millimeters plugg i mikrofon-inngangen på PCen din og se om det hjelper. Edit: Og før jeg blir flamet av uvitende idioter; dette er en kjent fiks som har hjulpet mange, på lik linje den liiland postet. Idioter og idioter.... Jeg ser bare ikke logikken i det. Så hvorfor uttale deg om det? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå