-kga- Skrevet 26. juni 2010 Del Skrevet 26. juni 2010 Hadde man vært utro om man reiste i tid tilbake til før man ble sammen med dame for så å ha sex med ei annen dame? Ja, jeg så akkuratt Hot Tube Time Machine for dere som måtte lure på det. Lenke til kommentar
Kafir Skrevet 26. juni 2010 Del Skrevet 26. juni 2010 Ville du anklaget damen din for utroskap dersom hun gjorde det? Lenke til kommentar
*F* Skrevet 26. juni 2010 Del Skrevet 26. juni 2010 Om du er du fra fremtiden vil jeg jo si det. Lenke til kommentar
Tå. Skrevet 27. juni 2010 Del Skrevet 27. juni 2010 Selvsagt. Gitt at du reiser tilbake til fremtiden. Men så spørs det jo om det at du reiser tilbake i tid for å være utro fører til et nytt handlingsforløp som gjør deg singel i den tiden du reiser fra Lenke til kommentar
Sitronsaft Skrevet 27. juni 2010 Del Skrevet 27. juni 2010 Utroskap har mer med prinsipper å gjøre enn den faktiske handlingen vil jeg påstå. Og om det faktisk hadde vært mulig å ta en kjapp tur tilbake i tid som i filmen, så ville jeg ansett en slik reise som en reise utenbys eller til supermarkedet. Du er deg hele tiden i samtid på en måte, blir vanskelig å forklare. Uansett hvilken tid det er, så reiser du til en jente og har sex med henne mens du er i forhold med en annen jente. Utroskap. Lenke til kommentar
cuadro Skrevet 29. juni 2010 Del Skrevet 29. juni 2010 De fleste kvinner er vel innenforstått med at tankene er det første som gjør deg utro. Lenke til kommentar
SweetMaryJane Skrevet 10. juli 2010 Del Skrevet 10. juli 2010 (endret) Ja det hadde vært utroskap etter min mening. Hadde dama gjort det hadde jeg dog tilgitt henne, jeg hadde nok vært for fascinert til å gjøre noe annet. Edit: Men sånn fra ett teknisk synspunkt må du isåfall bli sammen den du skal være utro mot, ETTER at tidsmaskinen har blitt laget. Så sånn sett kan det jo by på noen logistiske problemer uten skikkelig planlegging. Endret 10. juli 2010 av SweetMaryJane Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå