heh115 Skrevet 26. juni 2010 Del Skrevet 26. juni 2010 Hei Jeg bestilte en hjelm (Hebo Brain) fra speedoptions.no og har problemer med at den dugger. Har hørt at det skal være med pin-lock, men det var det ikke. Har noen noen andre tips? Takker for alle svar Lenke til kommentar
vidarkri Skrevet 26. juni 2010 Del Skrevet 26. juni 2010 Det finnes antidugg remedier du kan polere visiret med som funker rimelig bra. Jeg tipper at de har noe slikt der du kjøpte hjelmen. Hvis ikke så funker vanligvis å la visiret stå oppe i nedre del, mulig du på legge på en tjukk tape eller noe på kanten for at det ikke skal smekke igjen i fart. 1 Lenke til kommentar
Mr. Moody Skrevet 27. juni 2010 Del Skrevet 27. juni 2010 Som jeg sier til mange andre her, vent på svar i tråden din på mopedportalen, for guds skyld! Greia med at ingen ser der først? Lenke til kommentar
Sitronsaft Skrevet 27. juni 2010 Del Skrevet 27. juni 2010 Er ikke alle oss andre som henger i mopedportalen da, så jeg synes det er fint at folk poster her Selv har jeg et visir som liksom skal være fritt for dug, men neida. Det jeg gjør er å kjøre med visiret litt åpent, funker bra det. Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 2. juli 2010 Del Skrevet 2. juli 2010 Som jeg sier til mange andre her, vent på svar i tråden din på mopedportalen, for guds skyld! Greia med at ingen ser der først? har gitt opp mopedportalen jeg, fikk aldri svar der:P Lenke til kommentar
Mr. Moody Skrevet 2. juli 2010 Del Skrevet 2. juli 2010 Kommer litt an på hva man spør om Får alltid svara jeg vil ha om RCR'en min Du har et poeng der, Sitronsaft, men når han har fått 10 svar allerede når jeg skrev den posten, følte jeg det ble litt dumt og spørre her... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå