Izex Skrevet 17. juni 2003 Del Skrevet 17. juni 2003 Hei, jeg hadde ordna meg en HD fra bedrifts webshoppen til komplett før jul 03, men nå har HD'n begynnt å oppføre seg rart og jeg må maile og spørre hva jeg skal gjøre...Problemet er jeg husker ikke hva kompletts bedriftwebshop heter hehe. Er no datterselskap eller no sånnt. Noen som har en anelse om hvilken jeg mener? Note: Måtte være bedrift for å få bestille noe i det hele tatt der...det var ikke noe for privat handling Lenke til kommentar
martin_meling Skrevet 17. juni 2003 Del Skrevet 17. juni 2003 Norek du tenker på?! Lenke til kommentar
Izex Skrevet 18. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 18. juni 2003 YESS du rocker jo villt Lenke til kommentar
Bluebeans Skrevet 18. juni 2003 Del Skrevet 18. juni 2003 Er det akkurat det samme med like priser?? Lenke til kommentar
martin_meling Skrevet 18. juni 2003 Del Skrevet 18. juni 2003 Er det akkurat det samme med like priser?? Norek selger bare til bedrifter, så prisene får vel ikke gud og hvermann oppgitt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå