Gå til innhold

Hvordan legge inn musikk på sony w995?

Anbefalte innlegg

Jeg har nettopp kjøpt meg ny mobil altså sony w995.

Jeg var veldig forvirret ang den derre menyen, spessielt meldingsmenyen. (venninna mi trudde jeg hadde drukket fordi jeg tekstet feil mange ganger etc, men det er ikke poenget.)

poenget er at jeg vet ikke hvordan jeg legger inn musikken slik at den havner på musikk under "medier". jeg vet bare hvordan jeg legger musikk inn slik at den havner under ringetoner etc.

Er det noen som kan hjelp meg?

Følgte ikke med noe særlig bruks håndbok heller, og gutten i butikken sa at det fantes på nett, men verken jeg eller typen fant noe. Hvis noen vet om hvor det ligger kan dere vær så snill å poste linken også?

Takk på forhånd! :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Koble kabelen til, og velg media transfer el. også går du innpå mappen hvor det står music. Så limer du musikkfilene direkte inn i mappa music, skal komme opp alternativ for ringetoner og, men det er da kun for ringetoner.

Dette er noe jeg husker fra når jeg hadde den.

Lenke til kommentar

Koble kabelen til, og velg media transfer el. også går du innpå mappen hvor det står music. Så limer du musikkfilene direkte inn i mappa music, skal komme opp alternativ for ringetoner og, men det er da kun for ringetoner.

Dette er noe jeg husker fra når jeg hadde den.

ok, Marcus fra SW sa æ skulle overfør med minnebrikken da ;s

Lenke til kommentar

Minnekort? Lol.. Da må du nok ha en duppeditt som du kan koble minnekortet til pcen. Det minnekoret er nok ikke noe man putter inn i pcen med mindre man har extreme.

Men bruk kabel, som jeg tilsa i forrige post.

er jo med minnekortleser for m2 i esken til w995

Lenke til kommentar

Minnekort? Lol.. Da må du nok ha en duppeditt som du kan koble minnekortet til pcen. Det minnekoret er nok ikke noe man putter inn i pcen med mindre man har extreme.

Men bruk kabel, som jeg tilsa i forrige post.

er jo med minnekortleser for m2 i esken til w995

Er det? Ja, da må jeg ha oversatt det..

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...