interim Skrevet 26. juni 2010 Del Skrevet 26. juni 2010 Hey! Får kun feil når jeg spiller, feks.. Når jeg spiller Css, stopper pc plutselig opp, så kommer det masse rare farger osv, og pc fryser, må restarte for at fargene blir normale igjen. Når jeg spiller cod, blir skjermen helt svart og må restarte. Har byttet ut ALLE komponentene untatt PSU.. Mange sier at det er noe galt med skjermkortet, så jeg byttet det ut, og samme feilen kom, bare fortere. Så sa noen at det var HK, så jeg byttet det ut! Feilen kom enda fortere. Kjører gode gamle Windows Xp, alt av drivere er av det nyeste. Oppsett HK: Asus P5Q SE2 CPU: Intel E6850 3.00Ghz GPU: Nvidia GeForce 9600 GT RAM: ocZ PC2 9200 2GB x2 HDD: 150GB Lydkort: Creative Sound Blaster Audigy 4 PSU: Chieftec 750W Takker for all hjelp, skriv om dere trenger noe mer info om Hardware etc. /interim Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 26. juni 2010 Del Skrevet 26. juni 2010 Har byttet ut ALLE komponentene untatt PSU.. Da er det vel god grunn til å tro at PSU er synderen. Lenke til kommentar
interim Skrevet 26. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 26. juni 2010 Har byttet ut ALLE komponentene untatt PSU.. Da er det vel god grunn til å tro at PSU er synderen. Ok, noen som vet om en billig og bra PSU som støtter oppsettet? Lenke til kommentar
interim Skrevet 28. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 28. juni 2010 kan få en PSU av en buddie, som er på 530W! er det nok for oppsettet mitt? http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=322198 Lenke til kommentar
3rd_SQD Skrevet 30. juni 2010 Del Skrevet 30. juni 2010 kan få en PSU av en buddie, som er på 530W! er det nok for oppsettet mitt? http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=322198 Ja den er stor nok. Ditt system drar ca 242 watt. Power Supply Calculator Lenke til kommentar
interim Skrevet 1. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 1. juli 2010 Okei, takk! Glemte helt og skrive at jeg aldri har byttet CPU, og den har blitt tatt ut noen ganger. Kan det ha noe og si? Fortalte situtasjonen min til en, og han trodde det var prosessoren.. Lenke til kommentar
Smirnoff Skrevet 1. juli 2010 Del Skrevet 1. juli 2010 Tja. Hiper 530W er ikke kjent for å være noe spesielt bra. Disse har også lite kraft på 12V i forhold til total effekt. Ville vel bare brukt den til å sjekke om den gamle PSUen var synderen i så fall. Om det er i så fall skulle være noe feil med Chieftec-forsyningen din, kan du ikke bare sende den for bytte på garanti? Lenke til kommentar
interim Skrevet 3. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 3. juli 2010 Tja. Hiper 530W er ikke kjent for å være noe spesielt bra. Disse har også lite kraft på 12V i forhold til total effekt. Ville vel bare brukt den til å sjekke om den gamle PSUen var synderen i så fall. Om det er i så fall skulle være noe feil med Chieftec-forsyningen din, kan du ikke bare sende den for bytte på garanti? Er et par år siden jeg kjøpte den, men tror det er CPU'en det er noe galt med. Så kjøper ny CPU først. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå