Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Får masse feil når jeg spiller - bytte HW hjelper ikke?

Anbefalte innlegg

Hey!

Får kun feil når jeg spiller, feks.. Når jeg spiller Css, stopper pc plutselig opp, så kommer det masse rare farger osv, og pc fryser, må restarte for at fargene blir normale igjen.

Når jeg spiller cod, blir skjermen helt svart og må restarte.

Har byttet ut ALLE komponentene untatt PSU.. Mange sier at det er noe galt med skjermkortet, så jeg byttet det ut, og samme feilen kom, bare fortere. Så sa noen at det var HK, så jeg byttet det ut! Feilen kom enda fortere.

Kjører gode gamle Windows Xp, alt av drivere er av det nyeste.

Oppsett

HK: Asus P5Q SE2

CPU: Intel E6850 3.00Ghz

GPU: Nvidia GeForce 9600 GT

RAM: ocZ PC2 9200 2GB x2

HDD: 150GB

Lydkort: Creative Sound Blaster Audigy 4

PSU: Chieftec 750W

Takker for all hjelp, skriv om dere trenger noe mer info om Hardware etc.

/interim

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tja. Hiper 530W er ikke kjent for å være noe spesielt bra. Disse har også lite kraft på 12V i forhold til total effekt. Ville vel bare brukt den til å sjekke om den gamle PSUen var synderen i så fall.

Om det er i så fall skulle være noe feil med Chieftec-forsyningen din, kan du ikke bare sende den for bytte på garanti?

Lenke til kommentar

Tja. Hiper 530W er ikke kjent for å være noe spesielt bra. Disse har også lite kraft på 12V i forhold til total effekt. Ville vel bare brukt den til å sjekke om den gamle PSUen var synderen i så fall.

Om det er i så fall skulle være noe feil med Chieftec-forsyningen din, kan du ikke bare sende den for bytte på garanti?

Er et par år siden jeg kjøpte den, men tror det er CPU'en det er noe galt med. Så kjøper ny CPU først.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...