Snikpellik Skrevet 26. juni 2010 Del Skrevet 26. juni 2010 Hmm. Dette lurer jeg på, og trenger svar! Jeg skulle i dag mottatt en ekspresspakke fra Bring som jeg var totalt avhengig av å få i dag, og Posten/Bring har brutt leveringsgarantien. Den skulle vært her i dag, men kommer nå tidlig mandag. Problem: da har jeg ikke mulighet til å være hjemme og motta pakken selv, og jeg vet det er regler på dette, spesielt når pakka har stor verdi og det har denne. Har skrevet en fullmakt hvor jeg sier at søstra mi eller foreldrene mine kan motta pakken for meg, og at jeg ikke har mulighet til å være hjemme og motta den selv. Har også lagt med kontrollnummeret på bankkortet mitt, visittkortet mitt og legitimasjon. Det leveres i tillegg til samme adresse som opprinnelig planlagt selv om jeg er borte. Hvordan kommer dette til å gå? Er rett og slett nødt til å motta den pakka på mandag. Håper på svar fra noen kyndige.. Lenke til kommentar
flyndrefjes Skrevet 26. juni 2010 Del Skrevet 26. juni 2010 Ser du mangler svar fortsatt, så jeg prøver meg. Selv har jeg gjort dette mange ganger i forhold til uthenting av pakker fra Posten Norge. Har skrevet: Herved gir jeg den-og-den-personen fullmakt til...osv. Legger ved mitt personnummer og hvor lenge denne fullmakten skal gjelde (tidsrom). Har bestandig gått bra. Underskrift er kraftige saker, og så lenge utlevereren ikke skjønner at det kan være noe rimelig snusk, burde dette gå bra. Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 26. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 26. juni 2010 Mange takk for svar, håper det går bra Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå