thres93 Skrevet 26. juni 2010 Del Skrevet 26. juni 2010 (endret) Hvordan merker du at du har en mandelstein i munnen? Har sett mange video'er på youtube hvor det fjernes en "oste" aktig stein ut av munnen, har hørt at det er ganske vanlig å få. Fks. http://www.youtube.com/watch?v=5ypsygjSBow Endret 26. juni 2010 av Resell4 Lenke til kommentar
Gjest hei Skrevet 27. juni 2010 Del Skrevet 27. juni 2010 Jeg hadde det, fjernet mandlene pga det var så plagsomt. Det kjennes ut som du har smuler i halsen, og når du stikker fingen bak for å få de ut, så kommer det en hvit/gul klump som stinker helt jævlig verre enn noe annet jeg har luktet på. Kalte de for stinkekuler husker jeg. Og det er visst veldig vanlig ja, og veldig plagsomt. Når jeg presset med en bomullspinne på den lille smulen jeg hadde bak i halsen, kom det en SVÆR klump ut grusomme greier. Lenke til kommentar
Kutler Skrevet 18. oktober 2012 Del Skrevet 18. oktober 2012 Yuck, så det er sånn det ser ut... omtrent som å klemme på en kvise, lol! Det er tilfredsstillende å hoste dem opp, men virker ikke som det er så lett å fjerne dem selv... Lenke til kommentar
Jason P. C. Skrevet 18. oktober 2012 Del Skrevet 18. oktober 2012 Jeg får det og. Merker at det kommer en klump nede i halsen som jeg tvinger opp. Fy faen de jævlene er ekle Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå