Gå til innhold

Fujifilm Finepix S304 eller HP Photosmart 850?

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg har aldri eid et digitalkamera før, men vurderer nå og kjøpe ett.

Etter å ha lest noen tester og brukererfaringer, så virker kameraene nevt i tittelen som et bra valg, men hvilket er det beste valget?

Er det noen som har noen erfaringer med disse kameraene (evt. andre) som kan hjelpe meg på vei?

Jeg er ingen proff-fotograf, men er hypp på et kamera som gir meg litt kontroll og valgmuligheter og ikke være for kompakt. Samtidig så må det være mulig å få bildene printa ut (standardformat, kanskje litt forstørring også...) og få bra kavalitet.

Noen som har no'n tips og triks?

På forhånd takk!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Av de kameraene du nevner mener jeg at HP 850 er det beste valget, vurdert ut i fra akamera's tester. Olympus C-740 og C-750 er også gode alternativer. Tar du mange innendørsbilder i mørket vil nok HP 850 være det beste valget i og med at dette kameraet har hjelpelampe til fokusen, dette kan ingen av de andre kamerane 304, 740 eller 750 skilte med. Les testene og vurder litt selv, Olympus kameraene og Fuji kameraet er nok litt mer avansert og du kan velge mellom flere manuelle valg. Lykke til med letingen, halve morra det :wink:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...