MrAvionics Skrevet 26. juni 2010 Del Skrevet 26. juni 2010 Hei. Mitt abonnement ble aktivert 25.06.2010. Terningkast 6. Har jeg da 185 å bruke ut denne måneden og begynner på nytt 01.07.2010 ? Eller hvordan blir det ? Og hva gjelder som forbruk ? Bare ringing/meldinger og datatrafikk eller er spillnedlasting og for eksempel kjøp av sumo abonnement inkl ? Noen som vet helt sikkert ? Vil ikke ha kanskje svar ! Takker Lenke til kommentar
Furious-D Skrevet 26. juni 2010 Del Skrevet 26. juni 2010 (endret) Hei. Mitt abonnement ble aktivert 25.06.2010. Terningkast 6. Har jeg da 185 å bruke ut denne måneden og begynner på nytt 01.07.2010 ? Eller hvordan blir det ? Og hva gjelder som forbruk ? Bare ringing/meldinger og datatrafikk eller er spillnedlasting og for eksempel kjøp av sumo abonnement inkl ? Noen som vet helt sikkert ? Vil ikke ha kanskje svar ! Takker Er jo kanskje en idè å lese litt. LUDO mobil gir deg 185 kroner hver måned som du kan ringe, sende sms, MMS eller bruke til datatrafikk. Spesialnummer (bl.a 5-sifret nr) inngår ikkje, heller ikkje spill eller andre tjenester. Er ikkje sikker på spm om 185,- ut denne mnd når ditt abo ble aktivert så sent som 25. Får høre med kundeservice. Endret 26. juni 2010 av Furious-D Lenke til kommentar
MrAvionics Skrevet 26. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 26. juni 2010 Ja, leste på hjemmesidene til Ludo. Men så ikke noe om spill og slikt. men ser det nå, det går vil under Oppgitte priser dekker ikke noen former for ringing til spesialnummer/tjenester Er ikkje sikker på spm om 185,- ut denne mnd når ditt abo ble aktivert så sent som 25. Får høre med kundeservice. Har sendt mail til kundeservice men ikke fått svar.. Lenke til kommentar
Tanner Skrevet 26. juni 2010 Del Skrevet 26. juni 2010 Bruker terningkast 6 selv, har ikke fått mobil regning siden Januar i år. Lenke til kommentar
MrAvionics Skrevet 30. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 30. juni 2010 Har fått svar på e-posten: Hei! Nei, du kan nok ikke bruke for Kr. 185,- i løpt ad 5 dager. Du kan bruke ca Kr. 30,- på disse dagene, men neste måned har du selvfølgelig "Full kvote". Nei, du kan ikke bruke de til kjøp av spill og etc. Se på vår hjemmeside hva du kan bruke de pengene du får benytte gratis til. Ha en fin dag! Men er det ikke mulig å få opp beløp man har ringt for på mine sider ? Står bare 0 korner ved alle handlingene mine, hadde vært greit å fått opp beløpet selv om man er under 185,- Så slipper man å regne så veldig for å finne ut av det Lenke til kommentar
Heena Skrevet 30. juni 2010 Del Skrevet 30. juni 2010 Har fått svar på e-posten: Hei! Nei, du kan nok ikke bruke for Kr. 185,- i løpt ad 5 dager. Du kan bruke ca Kr. 30,- på disse dagene, men neste måned har du selvfølgelig "Full kvote". Nei, du kan ikke bruke de til kjøp av spill og etc. Se på vår hjemmeside hva du kan bruke de pengene du får benytte gratis til. Ha en fin dag! Men er det ikke mulig å få opp beløp man har ringt for på mine sider ? Står bare 0 korner ved alle handlingene mine, hadde vært greit å fått opp beløpet selv om man er under 185,- Så slipper man å regne så veldig for å finne ut av det Samme har jeg prøvd å finne ut men ingen svarer her på dette... kunne tenke meg Ludo rød men om kunne se hvor mye har jeg igjen av de 400 minuttene eller av 285 SMS på mine sider? Lenke til kommentar
G Skrevet 5. juli 2010 Del Skrevet 5. juli 2010 Trekkes oppstartsprisen på 0,59 kroner fra den månedlige gratiskvoten, eller belastes en for alle samtaleoppstartene for seg (får regning for dem)? Lenke til kommentar
Tanner Skrevet 5. juli 2010 Del Skrevet 5. juli 2010 Trekkes oppstartsprisen på 0,59 kroner fra den månedlige gratiskvoten, eller belastes en for alle samtaleoppstartene for seg (får regning for dem)? Du betaler ikke for oppstart før du går over 180,- eller hva grensen er. Lenke til kommentar
G Skrevet 5. juli 2010 Del Skrevet 5. juli 2010 (endret) Hmm, da løy Tele2 representanten til meg, når jeg porterte vekk derifra. Fikk vite av Tele2-duden at oppstartene måtte jeg betale for. Så tok han og oppsummerte for seg selv, og sa at jeg ville tjene på å forbli hos Tele2. I tillegg sa han at jeg burde bytte til Tele2 Flex basert på sin fine "analyse". Fordi jeg ringte såpass mye! Lukter det løgn det han fra Tele2 sa om oppstartsbeløpene? Uansett var det feil person å uttale seg om en konkurrents produkter, men jeg hadde trodd at det han sa var av den mer ærlige sorten. I tillegg vil jeg bare få sagt FØLGENDE: Reklamen til Tele2 hvor teleoperatørene gråter når de mister kunder kan vris om på dem selv. De var svært ivrige til å beholde meg som kunde. Ikke så overraskende kanskje, men ville bare dele opplevelsen med dere. Tele2 reklame: Det var mer stil over "sauene og gjeteren"-reklamen. Og han lille-bill var ok, selv om han ble kjedelig i lengden. Sauereklamen er og blir best! Endret 5. juli 2010 av G Lenke til kommentar
Tanner Skrevet 5. juli 2010 Del Skrevet 5. juli 2010 Jeg logget inn på mine sider på ludo nå. Her er et bilde av mitt forbruk, som viser at jeg ikke betaler en krone for samtalene. Lenke til kommentar
G Skrevet 5. juli 2010 Del Skrevet 5. juli 2010 21s, står det for 21 stykk eller for 21 sekunder på den regningen din? Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 5. juli 2010 Del Skrevet 5. juli 2010 S pleier og stå for sekunder. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå