Mr.Jokke Skrevet 26. juni 2010 Del Skrevet 26. juni 2010 Jeg har planer om å kjøpe denne datan: https://www.mpx.no/k/ki.aspx?sku=578033&view=detailed#ProductTabs men er den god nok til å kjøre crysis? Takk for svar ; ) Lenke til kommentar
Lommebok Skrevet 26. juni 2010 Del Skrevet 26. juni 2010 Altså, ikke no problem å kjøre det.. Bare at du ikke får kjørt det med maks grafikk Lenke til kommentar
Mr.Jokke Skrevet 27. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 27. juni 2010 Altså, ikke no problem å kjøre det.. Bare at du ikke får kjørt det med maks grafikk Okei, men må jeg helt ned i low eller kan datan klare å kjøre det på mid.? Lenke til kommentar
Lommebok Skrevet 27. juni 2010 Del Skrevet 27. juni 2010 Altså, ikke no problem å kjøre det.. Bare at du ikke får kjørt det med maks grafikk Okei, men må jeg helt ned i low eller kan datan klare å kjøre det på mid.? Veldig usikker, men laptopen min med 2.4gz CPU, 4 GB RAM, Geforce 9500MS skjermkort kjører jeg noe på high og medium, så kanskje du kan greie alt på medium, kanskje du må ha noe på low. Vil egentlig si garantert at shadows må på low, det tar veldig mye. Lenke til kommentar
Mr.Jokke Skrevet 27. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 27. juni 2010 Altså, ikke no problem å kjøre det.. Bare at du ikke får kjørt det med maks grafikk Okei, men må jeg helt ned i low eller kan datan klare å kjøre det på mid.? Veldig usikker, men laptopen min med 2.4gz CPU, 4 GB RAM, Geforce 9500MS skjermkort kjører jeg noe på high og medium, så kanskje du kan greie alt på medium, kanskje du må ha noe på low. Vil egentlig si garantert at shadows må på low, det tar veldig mye. Okei, takk for hjelpa Lenke til kommentar
Lommebok Skrevet 27. juni 2010 Del Skrevet 27. juni 2010 Altså, ikke no problem å kjøre det.. Bare at du ikke får kjørt det med maks grafikk Okei, men må jeg helt ned i low eller kan datan klare å kjøre det på mid.? Veldig usikker, men laptopen min med 2.4gz CPU, 4 GB RAM, Geforce 9500MS skjermkort kjører jeg noe på high og medium, så kanskje du kan greie alt på medium, kanskje du må ha noe på low. Vil egentlig si garantert at shadows må på low, det tar veldig mye. Okei, takk for hjelpa nema problema! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå