andersmp Skrevet 26. juni 2010 Del Skrevet 26. juni 2010 Er det noen som har filla peiling på hvordan den ligger ann? Jeg skal nedover til tirsdag, og kunne tenkt meg en iPhone 4. Om det er tomt der, er jeg skremmendes redd jeg ryker på en dyr smell på finn dått enno Lenke til kommentar
Runar Skrevet 26. juni 2010 Del Skrevet 26. juni 2010 Mange jeg kjenner har tatt kontakt direkte med en (eller flere) av butikkene der nede. Har du vurdert det? Lenke til kommentar
andersmp Skrevet 26. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 26. juni 2010 Mange jeg kjenner har tatt kontakt direkte med en (eller flere) av butikkene der nede. Har du vurdert det? Faktisk ikke. Regnet med det omtrent var umulig å få tak i de. Lenke til kommentar
Runar Skrevet 26. juni 2010 Del Skrevet 26. juni 2010 Regnet med det omtrent var umulig å få tak i de. Nå er det nok litt verre, men mange nordmenn forhåndsbestilte via nettet og hentet telefonene for to dager siden. Ta kontakt med en eller flere av butikkene på denne listen. Hvem vet, kanskje du er heldig! Lenke til kommentar
andersmp Skrevet 26. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 26. juni 2010 Regnet med det omtrent var umulig å få tak i de. Nå er det nok litt verre, men mange nordmenn forhåndsbestilte via nettet og hentet telefonene for to dager siden. Ta kontakt med en eller flere av butikkene på denne listen. Hvem vet, kanskje du er heldig! Det er hvertfall ikke mulig å reservere for å hente nå Lenke til kommentar
Runar Skrevet 26. juni 2010 Del Skrevet 26. juni 2010 Da sender du en epost, eventuelt ringer, så ordner det seg nok. I verste fall får du et nei, og må enten betale blodpris eller vente til den kommer hit. Lenke til kommentar
930A0029225AA4C28B8EF095B679285EAAE27078 Skrevet 29. juli 2010 Del Skrevet 29. juli 2010 3 ukers ventetid i london. ringte nu. koster 4kr å ringe fra skype i 30 minutter hehe Lenke til kommentar
Runar Skrevet 29. juli 2010 Del Skrevet 29. juli 2010 Jeg ser for meg lengre ventetid her i landet! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå