Økotufs Skrevet 26. juni 2010 Del Skrevet 26. juni 2010 Hei Jeg har avinnstallert og slettet alt av msn filer. Men når jeg prøver å innstallere msn pånytt så kommer det opp at msn, mail, å alle de filene allerede er innstallert på pcen, selv om de ikke er det... Hjelp? Lenke til kommentar
stelar7 Skrevet 26. juni 2010 Del Skrevet 26. juni 2010 (endret) har du sjekket program filer? har du "windows live" mappen? Endret 26. juni 2010 av stelar7 Lenke til kommentar
Økotufs Skrevet 26. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 26. juni 2010 har du sjekket program filer? har du "windows live" mappen? har sjekket og slettet den. får fortsatt opp at msn er innstallert selv om den ikke er det. Lenke til kommentar
stelar7 Skrevet 26. juni 2010 Del Skrevet 26. juni 2010 (endret) prøv å fjerne register filene med enten Windows Installer CleanUp eller CCleaner Endret 26. juni 2010 av stelar7 Lenke til kommentar
Økotufs Skrevet 26. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 26. juni 2010 prøv å fjerne register filene med enten Windows Installer CleanUp eller CCleaner Ccleaner vil bare fikse 15 feil gratis, så det funka ikke Lenke til kommentar
stelar7 Skrevet 26. juni 2010 Del Skrevet 26. juni 2010 Ikke sikker på hva du har gjort, men ccleaner fikser alt gratis for meg... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå