tibbs Skrevet 26. juni 2010 Del Skrevet 26. juni 2010 La inn siste versjon av Firefox (Namoroka, ver. 3.6.6) men etter det er lyden borte. Lyden virker ellers på maskinen, også med Opera. Prøvde med å avinstallasjon og så legge inn den forrige versjonen jeg hadde (3.0.19) men lyden var fortsatt borte, så jeg la inn siste versjon igjen for å prøve å ta det derfra. Kan det ha med en eller annen plugin å gjøre? Lenke til kommentar
geir__hk Skrevet 26. juni 2010 Del Skrevet 26. juni 2010 Prøvd å starte FF opp i "Safe mode"? En liste med løsningsforslag finner du her. Lenke til kommentar
tibbs Skrevet 26. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 26. juni 2010 Prøvde "safe mode" men forsto egentlig ikke vitsen med det. Lyden var iallefall fortsatt borte. Adobe Flash Player hjelper heller ikke å reinstallere. Har vært på den hjelpesiden uten at det har hjulpet meg videre. Lenke til kommentar
tibbs Skrevet 28. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 28. juni 2010 Har prøvd alt til jeg nesten ble gråhåra. Hjelp! Noen som har andre forslag? Innbiller meg at det har noe med flash å gjøre. Lenke til kommentar
geir__hk Skrevet 28. juni 2010 Del Skrevet 28. juni 2010 Hva skjer dersom du prøver å slette profilen til firefox? Altså ta backup først da. Lenke til kommentar
tibbs Skrevet 28. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 28. juni 2010 Slettet profilen, men akk, lyden er fortsatt borte. Nye forslag mottas med stor takk Lenke til kommentar
cmyrland Skrevet 29. juni 2010 Del Skrevet 29. juni 2010 Hvilken distro? Sjekka at Firefox ikke har blitt automute i PulseAudio? Lenke til kommentar
tibbs Skrevet 29. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 29. juni 2010 Kjører Ubuntu 9.04. Hvor/hvordan sjekker jeg om den har blitt automute? Lenke til kommentar
cmyrland Skrevet 29. juni 2010 Del Skrevet 29. juni 2010 start avspilling av en flashvideo eller noe i firefox, og så går du inn på lydmenyen (høyreklikk (venstre?) på høyttaler-ikonet oppe til høyre) - under Programmer skal det da vises en indikator for volumet fra Firefox. Se om den er dempet. Lenke til kommentar
tibbs Skrevet 29. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 29. juni 2010 Når jeg trykker på høyttaler-ikonet oppe til høyre så er ikke lyden dempet der. Og når jeg kjører en flashvideo så vises heller ingen indikator i programmenyen for Firefox. (om jeg ikke misforsto det siste da) Lenke til kommentar
cmyrland Skrevet 29. juni 2010 Del Skrevet 29. juni 2010 I "Lydinnstillinger" skal det være en tab som heter Programmer. Der skal den vises. Hvis dette var implementert i 9.04, da oO Det tror jeg faktisk ikke at det var. Hm! (Forresten, hvorfor kjører du 9.04? 10.04 er lansert og er den suverent beste Ubuntuen hittil. I tillegg er den LTS ) Lenke til kommentar
hernil Skrevet 30. juni 2010 Del Skrevet 30. juni 2010 Kan være verdt å ta en titt her Lenke til kommentar
tibbs Skrevet 30. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 30. juni 2010 Hei hernil, samme linken ligger litt lengre oppe i tråden, Gikk gjennom alt der uten at det hjalp. Lenke til kommentar
hernil Skrevet 30. juni 2010 Del Skrevet 30. juni 2010 Beklager, gikk litt kjapt i svingene Har dessverre ikke så mange andre forslag ... Lenke til kommentar
tibbs Skrevet 30. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 30. juni 2010 Fikk tilbake lyden ved å fjerne Pulseaudio og bruke Alsa mixer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå