schmaili Skrevet 26. juni 2010 Del Skrevet 26. juni 2010 Hei Fikk meg en iphone 3g på tirsdag, som var låst til telenor. Ringte telenor for å få telefonen låst opp. Satt da i mitt chess sim-kort og fulgte deres instrukser om gjenoppretting i itunes osv. Har fått opp melding om at den venter på aktivering, og at dette kan ta tid. Etter en dag med venting ringte jeg telenor for å høre hvor lang tid det skulle ta før aktivering. Di mente at den skulle vært aktivert til da, og fikk instrukser om flere gjenopprettinger. Da dette ikke virket prøvde jeg jailbreak og redsn0w. Dette fulgte jeg "s.l.a.v.i.s.k" som det stod at jeg måtte. Har prøvd dette to ganger uten resultat. Leverte den inn til Spaceworld tidligere idag for å høre om di hadde en løsning. Da jeg fikk den tilbake sa de at den var låst opp på nytt og skulle virke når jeg koblet den til itunes. Men dette virket jo heller ikke. Noen forslag? Det står netcom oppe i venstre hjørne, men ingen dekning. Internetten virker, er kun ringe og sende melding som ikke fungerer. Noen tips? Lenke til kommentar
Runar Skrevet 26. juni 2010 Del Skrevet 26. juni 2010 Er du sikker på at abonnementet fra Chess er aktivert/brukbart? Lenke til kommentar
schmaili Skrevet 26. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 26. juni 2010 Ja. Har brukt sim-kortet i to år ca, og har ringt å hørt me chess at alt er i orden. De restarta abonnementet for å vær på den sikre siden. Så alt er i orden der. Å det virker i en annen telefon.Når jeg skrur på iphonen så står det jo netcom oppe i hjørnet, men er bare ikke dekning. Får ingen feilmeldinger, kun meldingen om at den venter på aktivering. Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 1. juli 2010 Del Skrevet 1. juli 2010 Uhm - hva mener du med "fikk"? Meget mulig telefonen har blitt sperret pga tyveri e.l. tidligere - og dermed er imei sperret, slik at du ikke får dekning. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå