Gå til innhold

[Løst] Noen som har erfaring med Cooler Master V8?

Chavalito

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Joda, har da lest side opp og side ned med reviews, men det er jo alltid kjekt å få en mening fra forumets medlemmer også. Uansett så har jeg bestilt Cooler Master V8, håper bare at det er plass nok i kabinettet, men tror det skal gå bra.

Som sagt er ikke fornøyd med denne Volar kjøleren, CPU temp ligger på ca 45 grader på idle, rom temperatur 28 grader. Yes, det er varmt her i Spania nå, selv om jeg bor i Nord-Spania. :cool:

Lenke til kommentar

det er den eneste ulempen med at den er høy slik at har du midikabinett med 250mm sidevifte så er det ikke sikkert du får lukke døra

2078_sam_0285_1.jpg

Denne døren får ikke jeg lukket pga vifta er for stor men det skal ikke bli noe problem i mitt nye system da jeg har vannkjøling der ;)

Lenke til kommentar

Jeg har en 200 mm vifte i side panlet, men etter det jeg finner ut, så skal det være plass til V8 og viften. Ikke mye plass da, men det skal gå, i teorien da. :whistle:

Har et Cooler Master Storm Sniper kabinett, uansett time will show.

Endret av Chavalito
Lenke til kommentar

God kjøler har ganske lave temperaturer. Men samler en del støv fordi kjøleribbene står slik vannrett/loddrett/vifte/loddrett/vannrett så skal du har laveste temp hele tiden må den blåses ren en gang hver 2. måned. Den har metallbrackets også. Så den sitter skikkelig på prosessoren. Den er absolitt verdt pengene, hvis du kjøper den.

Endret av Wilyes
Lenke til kommentar

Okay, nå er Cooler Master V8 montert, CPU temp falt til 34 grader ved idle med rom temperatur på 27 grader. :thumbup:

Litt av en forskjell fra Volar kjøleren som ikke kom under CPU temp på 45 grader ved 26 grader i rommet.

Får se om jeg kan sette denne tråden til Løst, så langt har ikke Løst knappen funket for meg.

Burde ha skjønt det, Løst kanppen virker fortsatt ikke. :thumbdown:

Endret av Chavalito
Lenke til kommentar

Okay, etter som Løst kanppen ikke funker, en rask post til. Kjørte OCCT CPU test i 20 minuuter og CPU temp var ikke over 58 grader. Jeg er IMPONERT over Cooler Master V8 kjøleren, kjørte den på laveste hastighet. Virkelig en topp CPU kjøler. :new_woot:

Lenke til kommentar

Bra du er fornøyd! :) Cooler Master kan sakene sine.

Du kan jo evt endre tittel til "[LØST] bla bla bla"

Jepp, er så langt kjempe fornøyd med V8 kjøleren, men har jo kun brukt den i 1 time da. Hihihi.

Og joda, prøvde jo å endre til Løst bla, bla, bla, men Løst knappen funker jo ikke for i svarte!!!! :mad:

Lenke til kommentar

Endre tittel til løst*

Hvis du vil ha den til og gå i maks hastighet velg at prosessor viften ikke skal overvåkes av maskinen i bios. Da kan du gjerne få viften optill 2500rpm. Dette varierer dog. Men den blir på omkring 2300rpm.

Husker jeg rett står det at den går maks 2000rpm. Dette skader ikke eller sliter på viften. Jeg har nå kjørt slik siste halve året.

Endret av Wilyes
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...