Gå til innhold

Skal ha ny mobil. Dette er kanditatene: HTC Legend - iPhone4 - Xperia X10i - Xperia X10i Mini - Samsung Galaxy S - Nokia N8

51 stemmer

1. 1. Hvilken mobil?

• HTC Legend
      10
    • Nokia N8
      2
    • Sony Ericsson Xperia X10i
      6
    • iPhone 4
      12
    • Samsung Galaxy S
      20
    • Sony Ericsson Xperia X10i Mini
      0

Anbefalte innlegg

Ny mobil i sommer. Kandidatene er som følger:

HTC Legend

Sony Ericsson Xperia X10i

Sony Ericsson Xperia X10i Mini

Samsung Galaxy S

iPhone 4

Nokia N8

Noen gode innspill til hva som virker som et godt fremtidig valg?

Skriv gjerne mer utfyllende, eller stem :)

Jeg skal bruke mobilen til dette:

sosiale medier

foto

musikk

mye sms

en del mail

Internett

Jeg begynner å gjøre meg opp en del tanker om de forskjellige mobilene. skal komme mer tilbake til dette i senere edits.

Foreløpig rangert liste:

1. Sony Ericsson Xperia X10i

2. Legend

3. Nokia N8

4. iPhone 4

5. Sony Ericsson Xperia X10i Mini

6. Samsung Galaxy S

Jeg har ikke tatt med HTC Desire, da jeg synes at Legend er mer stilig og ligger bedre i hånden. Dessuten er ikke forskjellen på kamera mellom Legend og Desire så stor.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

iPhone har totalt fraværende integrering for sosiale medier og har manglende push-mail.

Det finnes flust av apps for alle slags sosiale medier i iPhones App Store, og iPhone har hatt ypperlig støtte for push-mail i lange tider. Ikke bare det, iPhone har støtte for Exchange som fungerer langt bedre enn i Android.

Endret av Newton
Lenke til kommentar

iPhone har totalt fraværende integrering for sosiale medier og har manglende push-mail.

Det finnes flust av apps for alle slags sosiale medier i iPhones App Store, og iPhone har hatt ypperlig støtte for push-mail i lange tider. Ikke bare det, iPhone har støtte for Exchange som fungerer langt bedre enn i Android.

En fluss av apps ja, men hvorfor kjøpe en mobil som koster mer og er dårligere til jobben?

Lenke til kommentar

Jeg skal ha iPhone 4 som oppgradering for min 3G

Men av alle du har listet opp hadde jeg nok gått for enten iPhone 4 eller Samsung Galaxy S

Nokia er jo fullstendig utseila for tiden og er ikke en plattform jeg ville ha satset på i det hele tatt.

Lenke til kommentar

Ville ha valgt Galaxy S, med iPhone 4 som alternativ. Resten er mer eller mindre uinteressante (jeg har allerede en Legend, god telefon, men ingen match for Galaxy S - bortsett fra sexy looks).

Tror de har roota Galaxy S nå, så det kommer sikkert snart muligheter for å kjøre en stock Android 2.2 "FroYo"-ROM el.l. på den, om du ikke liker Playmobil-looken til Samsung-UIet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...