Gå til innhold

Problemer med The Sims 3: Drømmejobb

Anbefalte innlegg

Hei. I dag kjøpte jeg The Sims 3: Drømmejobb. Jeg installerte det, og gikk innpå det. Da jeg lagte en ny save, loadet den litt, og så skrudde Sims seg av. Jeg prøvde fem ganger, men til ingen nytte. Jeg kom da på at jeg kanskje skulle kjøre det som administrator, så jeg gjorde det også, uten nytte. Etter det, skrudde jeg av PC-en, uten nytte, og etter det avinstallerte jeg det, og installerte det igjen, til ingen nytte.

Nå er jeg bare litt irritert, ettersom jeg ikke får kjørt det.

Aner noen av dere hva problemet er? Jeg har send en email til EA, men de svarer helt sikkert ikke før i morgen.

Jeg håper virkelig at noen her kan hjelpe meg så raskt som mulig :)

Takker og bukker på forhånd!

Stig

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har dessverre ikke noe svar til problemet ditt, men ut ifra latskap og brysomhet for resten av verden, så skriver jeg mitt eget problem i denne tråden i stedet for å lage en ny tråd.

Jeg spiller ikke The Sims 3 lenger, enda så mye som jeg har lyst. Problemet er at det roter seg til med lyden. Flere vesentlige lydelementer forsvinner plutselig fra spillet, for så å komme tilbake 10 - 30 sekunder etterpå, gjerne alt i et. Så fortsetter spillet som normalt, før diverese lydelementer fra spillet forsvant igjen.

Det er forbanna irriterende, og jeg mister hele spillopplevelsen på grunn av akkurat det. Jeg har så lyst til å spille, men jeg gjør det ikke grunnet akkurat det.

Wtf skjer med spillet mitt? Jeg merket det første gang når jeg innstallerte Luksus og Design-stæsj, og håpte at det ville forsvinne etter at jeg innstallerte Ambitions.. Men nei.

Jeg har selv prøvd å avinnstallere spillet, oppdatert lyddrivere (som aldri har trengt å blitt oppdatert), inkludere TS3.exe i ffdshow sin audio decoder configuration.. Ingenting funker. Det er likevel den irriterende bugen!

/halp?

Jeg har pokker så lyst til å utforske både Reiseliv (som jeg har hatt kjempelenge, men aldri hatt tid til å utforske) og jeg har lyst til å prøve ut Ambitions. Fack.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...