EviLEddiE Skrevet 17. juni 2003 Del Skrevet 17. juni 2003 AMK PC76-1708 Og jeg som trodde at mitt gamle AOpen HQ08 med 12 vifter (2 120mm, 6 80mm, 2 92mm og 2 40mm) var et råskinn... Lenke til kommentar
DeViLoN Skrevet 17. juni 2003 Del Skrevet 17. juni 2003 hvor tungt blylodd må man ha i bunnen av det kabinettet for å hindre at det letter ? Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 17. juni 2003 Del Skrevet 17. juni 2003 whoo! skulle gjerne hatt dne kassa der, jeg som digger mange vifter Har du bilde av kassa di EviLEddiE? Ps. Hva er det han typen gjør på bildet i signaturen din? Lenke til kommentar
Hjelper'n Skrevet 17. juni 2003 Del Skrevet 17. juni 2003 Ikke legg små dyr i nerheten av kabinettet. står det på det bildet, men jeg tror at den ikke er startet, tviler litt på at mons vil ligge vedsiden av det der, når det blåser for fullt.... Lenke til kommentar
Endre Skrevet 17. juni 2003 Del Skrevet 17. juni 2003 Hatt bare deltavifter som sto og blåste for fullt, da hadde det blitt brukbart Lenke til kommentar
w00pla Skrevet 17. juni 2003 Del Skrevet 17. juni 2003 Delta ville jo blitt SYKT da... Hadde ikke fått opp døren til datarommet en gang (tornado).... Forresten viktig å huske å ha noen vifter som blåser ut og da, litt for mye overtrykk og kassen bøyer seg utover Lenke til kommentar
Chiclins Skrevet 17. juni 2003 Del Skrevet 17. juni 2003 er det ikke en ide for overklokking.no å ha en kronerulling noe alla den som endte opp i Radeon 9700 pro. Prøve å slå det kabinettet der. Stoor boks med masse delta vifter i Lenke til kommentar
It's me Skrevet 18. juni 2003 Del Skrevet 18. juni 2003 Linken fungerer ikke her, 18/6-03 02.28 Er problemet hos meg eller på linken/siden? Lenke til kommentar
EviLEddiE Skrevet 18. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 18. juni 2003 Linken fungerer ikke her, 18/6-03 02.28 Er problemet hos meg eller på linken/siden? Short-Media.com sine hjemmesider ser ut til å være nede nå (kun forumet er oppe) pga en bug i MySQLen deres. Den vil nok komme opp igjen snart. Jeg fant også en link til enda et review hos Icrontic, men de ser ut til å hatt et stort HD-krasj siden denne siden nå ikke lenger finnes hos dem. Prøv evt et søk på Google. flodhest, angående det gamle kabinettet mitt: Jeg har solgt det til en kamerat av meg. Han har gjort ytterligere modifiseringer på det, som f.eks å skjære til kabinettet for å få plass til et svært Compaq server-HK han hadde liggende, samt at han har installert en ekstra PSU til alle viftene samt en sigarettenner han også har montert. Det er installert FreeBSD på maskinen, som han bruker som CS- og webserver (han har ADSL). Og angående det bildet: Det er visst meg selv på TG03 (jeg visste ikke på dette tidspunktet at han som tok bildet var fra Gamer.no), og her inhalerer jeg komprimert luft for å gjøre stemmen min rar. Tenkte at jeg ville bidra med mitt til all den "Arne!"-ropingen. Uansett, så fortrenger denne "luften" oksygen, slik at man som en bivirkning blir veldig rar i hodet etterpå. I aller verste fall kan man bli kvalt som følge av oksygenmangel. Så som jeg nevner i linken: Don't Try This At Home! Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 18. juni 2003 Del Skrevet 18. juni 2003 The front page of Short-Media will be down temporarily. The Short-Media forums are still up and running. Due to a bug with MySQL, a runaway process is causing Apache to overload and crash. To track down the problem, the front page will be without some content for the short term until the offending module has been found and corrected.The staff of Short-Media apologizes for this inconvenience and thank you for seeing us through until we get the problem solved. --Doug, Brian, Dan and the rest of the Short-Media Staff Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå