weebl Skrevet 4. august 2011 Del Skrevet 4. august 2011 Jeg programmerer i: C/C++, java og litt ASM Lenke til kommentar
Stein Ove Helset Skrevet 5. august 2011 Del Skrevet 5. august 2011 Python/(og rammeverket django), php/(og rammeverket Codeigniter), action script, javacript. Ikke den mest imponerende listen akkurat da men Lenke til kommentar
Kaptein Snus Skrevet 6. august 2011 Del Skrevet 6. august 2011 Siden jeg for det meste holder meg til web, så er det PHP og litt Javascript som står i hovedfokus. Prøvde meg litt på Python da jeg ble lei av at alt måtte gå via web, men så fant jeg ut om php-cli, og hoppet rett tilbake til PHP. Var også en tur innom Java, men følte aldri at det var språket jeg ville fortsette med. Har ingen planer om å lære meg noe annet foreløpig. Isåfall måtte det være C#, for jeg synes det virker som et godt språk. Har bare ikke hatt tid eller ork til å sette meg inn i det. Jobbet kun med html5 og css3 et år på skolen, men vil ikke si de kvalifiseres som programmering språk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå