Thor Håkonsen Skrevet 26. juni 2010 Del Skrevet 26. juni 2010 Bygger videre på en serie fra for ett par år siden, for de som husker den, her er den så ett fra samme shoot - men ikke i samme serie.. Dere får prøve å overse vannmerket/logoen, men orka ikke lage ny versjon av bildet.. EXIF : 60mm f/16 og f/13 1/160 ISO200 Lenke til kommentar
cruelphotography Skrevet 27. juni 2010 Del Skrevet 27. juni 2010 Tipper disse kunne funka godt som microstock photos ? Lenke til kommentar
nbmofo Skrevet 28. juni 2010 Del Skrevet 28. juni 2010 enig med cruel. Men slangen er litt lys enkelte steder, og hadde nok trengt litt mer kontrast/punch for å fungere kommersielt Lenke til kommentar
Gjest Slettes-xwByZdFZ Skrevet 28. juni 2010 Del Skrevet 28. juni 2010 Du skulle fått lånt en av mine Kongepytoner, sikkert fungert bedre mtp. kontrast i forhold til Boa Constrictor Lenke til kommentar
Thor Håkonsen Skrevet 28. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 28. juni 2010 Takker for tilbakemeldinger ! Du skulle fått lånt en av mine Kongepytoner, sikkert fungert bedre mtp. kontrast i forhold til Boa Constrictor Nja - en KP er for "feit" til å kveile seg rundt en flaske, så det hadde fungert dårlig uansett. Skal teste litt mer med ett par små teppepyton og kongesnok, så får vi se. Samt få litt mer kontroll på lyset.. enig med cruel. Men slangen er litt lys enkelte steder, og hadde nok trengt litt mer kontrast/punch for å fungere kommersielt Gjelder dette alle tre bildene ? mtp for lyst - på min skjerm er det bare ett "problem" på den med Absoluttflaska.. Lenke til kommentar
nbmofo Skrevet 28. juni 2010 Del Skrevet 28. juni 2010 det er helst absolutt flaska, men nå sitter jeg ukalibrert jobbskjerm, så det er mulig det ikkje er no stort problem. Lenke til kommentar
cruelphotography Skrevet 28. juni 2010 Del Skrevet 28. juni 2010 Absolutt flaska er absolutt for lys på min skjerm også :=) Lenke til kommentar
Gjest Slettes-xwByZdFZ Skrevet 28. juni 2010 Del Skrevet 28. juni 2010 Kongesnok kan bli kult! Lenke til kommentar
d0ppler Skrevet 2. juli 2010 Del Skrevet 2. juli 2010 Dette var veldig kule bilder! Falt i smak hos meg umiddelbart. Absoluttflaska er littegrann for lys på min skjerm også ja. (Dog jeg har en jalla BenQ-skjerm, så det sier ikke så mye). Lenke til kommentar
Inc Skrevet 2. juli 2010 Del Skrevet 2. juli 2010 (endret) Absolutt for lys ja. Den siste var fet . Endret 2. juli 2010 av Inc Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå