Andre88no Skrevet 26. juni 2010 Del Skrevet 26. juni 2010 No er sommeren her og jeg har bare en uke igjen på jobb før 4 uker med mye festival og sydenfesting slår til. Jeg har som mange andre trent endel gjennom vinteren og ønsker å ikke gå for mye opp i vekt i sommer. Så jeg lurer på hva som er mest usunt ( tenker da på kallorier og fett ) av øl og sprit inkl. blannevann. Når jeg sier øl så tenker jeg på en helt vanlig øl, eks hansa pilsner. Sprit 40% og blannevann kan være eks redbull, fanta etc... Så det jeg lurer på er hva legger du på deg messt av? Ja jeg vet det kommer ann på blannevannet og blandingsprosenten etc, men tenkt litt sånn standard blandingsforhold etc.. Lenke til kommentar
different Skrevet 26. juni 2010 Del Skrevet 26. juni 2010 Finn ut hvor mange kalorier det er i ølet og blandevannet du drikker, og sammenlign. Enkelt. Lenke til kommentar
Baranladion Skrevet 26. juni 2010 Del Skrevet 26. juni 2010 Er det ikke sinnsvake mengder sukker i sprit a? Det finnes jo en del light øl nå som er kalorifattige, kanskje disse er best? Lenke til kommentar
Swafty Skrevet 27. juni 2010 Del Skrevet 27. juni 2010 jeg drikker tuborg lite om jeg skal på fylla Lenke til kommentar
juxtapose Skrevet 5. juli 2010 Del Skrevet 5. juli 2010 Spørs nesten hva formålet ditt er.. det er flere kalorier i et en drink i forhold til øl, men man drikker som regel mer øl enn drinker når man først er i gang. Men hvis formålet er å bli fyll, er nok sprit og blandavann det beste alternativet (det beste er nullkalori blandevann) fordi man drikker betydelig mindre av det enn øl for å oppnå ønsket effekt. Lenke til kommentar
ace855 Skrevet 10. juli 2010 Del Skrevet 10. juli 2010 Sprit + lightbrus? Spriten vasker vel bort den ekle ettersmaken i lightbrus Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 11. juli 2010 Del Skrevet 11. juli 2010 Er det ikke sinnsvake mengder sukker i sprit a? Nei. Vodka + lightbrus er det mest fornuftige å drikke om man er bekymret for kalorimengden. 1dl 40% vodka inneholder vel 220 kalorier, en halvliter vanlig øl er litt under 200. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå