Kvalen Skrevet 17. juni 2003 Del Skrevet 17. juni 2003 Jeg klarer ikke å få sendt filer til/fra telefonen min. Buhu... Jeg har t610 og 3com Bluetooth Pc Card (Pcmcia) til laptopen min. Jeg finner enheten. Men det klikker ved overføring. Hvorfor? Noen som kan hjelpe meg? Lenke til kommentar
B0hemen Skrevet 17. juni 2003 Del Skrevet 17. juni 2003 Har du lagt til PC'n under "My devices/Mine enheter" i bluetooth menyen din på mobilen? Da må du taste samme passord på begge enhetene og litt sånt styr, men etter det skal det være svåre enkelt å sende. Lenke til kommentar
Kvalen Skrevet 17. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 17. juni 2003 Jada, jeg har gjort det. Og den starter å "sende". Men så står det bare at det har skjedd en feil og at jeg kan prøve på nytt. Lenke til kommentar
B0hemen Skrevet 17. juni 2003 Del Skrevet 17. juni 2003 OK, tror det samme skjedde med meg og en kamerat her om dagen. Hadde han på lista, men gikk ikke sende. Da søkte jeg etter andre enheter og fant jo han igjen. Da funka det. Vet ikke hvorfor. Lenke til kommentar
Kvalen Skrevet 17. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 17. juni 2003 Jeg får tydligvis sendt visittkort... men ikke noe annet.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå