skarsk Skrevet 26. juni 2010 Del Skrevet 26. juni 2010 Hei, trenger litt hjelp med SLAX; Jeg har installert SLAX på et minnekort som jeg booter fra. Jeg har tre problemer - har googlet, men finner ikke svar. * Får ikke internettforbindelse. Finner nettverk, men får ikke koplet meg på. * Prøver å åpne .lzm-programmer, får beskjed om at utpakkingen var vellykket og finner dem under 'Lost & Found', men de går ikke å starte, men det skjer ikke noe. * Hvordan slår man av SLAX så PC fortsetter å boote til OS? Lenke til kommentar
Xecuter Skrevet 26. juni 2010 Del Skrevet 26. juni 2010 * Får ikke internettforbindelse. Finner nettverk, men får ikke koplet meg på. Feil passord? Prøvd med kabel? * Hvordan slår man av SLAX så PC fortsetter å boote til OS? Slår av, tar ut minnekortet, og booter. Lenke til kommentar
skarsk Skrevet 26. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 26. juni 2010 "Feil passord? Prøvd med kabel?" Kabel skal prøves, men prøvde å kople til usikret nettverk. "Slår av, tar ut minnekortet, og booter." Ja, det er det jeg gjør, bortsett fra å fjerne minnekortet for når jeg ikke trykker F12 for å komme til bootmenyen starter Windows etter hvert. Lenke til kommentar
skarsk Skrevet 30. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 30. juni 2010 91 visninger, men ingen matnyttige svar... Ingen som har greie på dette? Lenke til kommentar
mikeys Skrevet 2. juli 2010 Del Skrevet 2. juli 2010 Du kan installere grub på harddisken. Du kan sette opp grub til å kunne boote både windows fra harddisken og slax fra minnekortet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå