Gjest Amalie Skrevet 26. juni 2010 Del Skrevet 26. juni 2010 kan noen hjelpe meg? :`/ igår var jeg ute på fest å ble veeeldig full,. Jeg hadde da sex uten prevensjon( pluss at han kom) så etter det begynnte jeg plutselig å blø etter han hadde fingret meg.?? husker ikke når jeg skal ha mensen, men det er enten nå, eller snart. Jeg angrer VELDIG,:O kan noen hjelpe?? Lenke til kommentar
nekronos Skrevet 26. juni 2010 Del Skrevet 26. juni 2010 Ta en angrepille, da minsker du ihvertfall sjangsen for å bli gravid. Det er alltid en sjangs for å bli gravid, Lenke til kommentar
Runar Skrevet 26. juni 2010 Del Skrevet 26. juni 2010 Hei! Siden du poster som gjest har jeg ingen mulighet til å sende deg en privat melding, så jeg ser meg nødt til å legge igjen denne beskjeden her i tråden. Jeg redigerte tittelen på dette emnet da den brøt med tre-ords-regelen, og ikke beskrev spesielt godt hva tråden gikk ut på. Hvis du føler den nye ikke passer, oppretter du en bruker og sender meg en privat melding eller epost, så skal jeg forandre den igjen. Du kan lese mer om de aktuelle retningslinjene her. Dette innlegget skal ikke kommenteres. Med vennlig hilsen, Runar Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 27. juni 2010 Del Skrevet 27. juni 2010 Jeg angrer VELDIG,:O kan noen hjelpe?? Ta ei angrepille og kom over det. Det er nok ingen her som har en tidsmaskin å låne deg. 3 Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 27. juni 2010 Del Skrevet 27. juni 2010 Hva er det vi skal hjelpe deg med? Lenke til kommentar
Diablo Minus Skrevet 27. juni 2010 Del Skrevet 27. juni 2010 Jeg angrer VELDIG,:O kan noen hjelpe?? 1. Angrepille 2. Kontakt fastlegen for å få testet deg for kjønnsykdommer 3. Kjøp en pakke kondomer 4. Bruk de om nødvendig 5. Drikk (mye) mindre på neste fest 2 Lenke til kommentar
Nidaroo Skrevet 30. juni 2010 Del Skrevet 30. juni 2010 Hva er du egentlig redd for? Gravid, aids or? Lenke til kommentar
SebastianS Skrevet 5. august 2010 Del Skrevet 5. august 2010 Det kan jo ha vært mensen som kom når han fingret deg da du sier at den skulle vært rett rundt hjørnet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg