Sanchez_ Skrevet 26. juni 2010 Del Skrevet 26. juni 2010 (endret) Jeg har ansvaret for lyd i et bryllup som skal være i dag, men først nå så kommer toastmasteren til meg og sier at han vil ha taffelmusikk (bakgrunnsmusikk til mat/fest). Middagen begynner klokka 4, og jeg har null peiling på slik musikk, da det ikke er min stil i det hele tatt. Noen som har forslag til taffelmusikk jeg kan finne på Spotify o.l? Det må være kjempeenkel musikk, uten vokal. Av typen rolig jazz/pianomusikk. Endret 26. juni 2010 av toycar007 Lenke til kommentar
AiKi Skrevet 26. juni 2010 Del Skrevet 26. juni 2010 (endret) Taffelmusikk på kort varsel, uhm, har du forsøkt å søke opp "lounge" eller "ultra-lounge" på Spotify? Verdt et forsøk, selv om det kanskje ikke er taffelmusikk. Edit: Merker at en del er med vokal, men Spotify har et sprøtt stort utvalg av den typen musikk. Kan oppdatere om jeg finner noen virkelige perler. Endret 26. juni 2010 av Aiki Lenke til kommentar
Sanchez_ Skrevet 26. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 26. juni 2010 Herlig! Takk for tips. Lenke til kommentar
AiKi Skrevet 26. juni 2010 Del Skrevet 26. juni 2010 Spesifikt forslag: http://open.spotify.com/album/1M1KRm2CzwxzwJvQ3ZqzlU Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå