Spuurv Skrevet 26. juni 2010 Del Skrevet 26. juni 2010 (endret) HEi Jeg lurer på hvor jeg kan få meg sommmerjobb.. Jeg går allerede med dagbladet på søndagene men jeg har lyst på en ekstra jobb på noen uke dager elns. Noen som vet om noe ? : ) Takker for svar Opps fikk vist lagt det i feil forum! MVH Huxiz Endret 26. juni 2010 av Huxiz Lenke til kommentar
ListeKlovnen Skrevet 26. juni 2010 Del Skrevet 26. juni 2010 Jeg har prøvd det samme. Men det er dessverre vanskelig så sent og få seg sommerjobb. Men man kan jo ha flaks Lenke til kommentar
Spuurv Skrevet 26. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 26. juni 2010 Jeg har prøvd det samme. Men det er dessverre vanskelig så sent og få seg sommerjobb. Men man kan jo ha flaks Jepp Eventuelt hvor har du prøvd? Lenke til kommentar
ListeKlovnen Skrevet 26. juni 2010 Del Skrevet 26. juni 2010 Prøvde først på en blomsterbutikk ikke så langt fra der jeg bor. Så en jernvarehandel, etterpå en papir og kontor butikk også en musikkforetning (fordi jeg kjenner en del av de som jobber der). Men alle hadde personer fra før av som hadde fått jobben Lenke til kommentar
Baranladion Skrevet 26. juni 2010 Del Skrevet 26. juni 2010 Du kan jo henge opp lapper rundt omkring hvor du kan gjøre enkle jobber hjemme hos folk. Feks klippe gress og male gjerder osv. Det er mange som skal på ferie i disse månedene og trenger kanskje noen til å vanne litt i hagan osv. Lenke til kommentar
*F* Skrevet 26. juni 2010 Del Skrevet 26. juni 2010 Forum > Jobb og utdanning > Forsvaret????? Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 26. juni 2010 Del Skrevet 26. juni 2010 Så seint er det nok å finne en fast jobb en ganske tapt sak, men jeg anbefaler å gjøre som McHalvorsen sier. Greie penger i det og Lenke til kommentar
Spuurv Skrevet 28. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 28. juni 2010 Du kan jo henge opp lapper rundt omkring hvor du kan gjøre enkle jobber hjemme hos folk. Feks klippe gress og male gjerder osv. Det er mange som skal på ferie i disse månedene og trenger kanskje noen til å vanne litt i hagan osv. Ja: ) Hørtes greit ut dette ;D Får se om jeg gjør det : ) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå