Lekr Skrevet 26. juni 2010 Del Skrevet 26. juni 2010 Er det mulig å få låst dette, slik at jeg alltid bruker det som heter "Diskusjon.no", og ikke stadig får opp grelle skin som f.eks. "Amobil.no"? Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 26. juni 2010 Del Skrevet 26. juni 2010 Velg Diskusjon.no i rullegardinmenyen neders på denne siden... Lenke til kommentar
Lekr Skrevet 26. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 26. juni 2010 Velg Diskusjon.no i rullegardinmenyen neders på denne siden... Hehe, det er det jeg gjør hver gang jeg får opp et annet ufyselig skin. Nå skulle jeg gjerne låst det til "Diskusjon.no" for godt. Lenke til kommentar
Runar Skrevet 26. juni 2010 Del Skrevet 26. juni 2010 Hvor ofte og i hvilke sammenhenger får du et nytt (ufyselig) tema? Hver gang du bytter nettleser/maskin eller etter å ha slettet nettleserdata (cookies)? Lenke til kommentar
Lekr Skrevet 26. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 26. juni 2010 Hvor ofte og i hvilke sammenhenger får du et nytt (ufyselig) tema? Hver gang du bytter nettleser/maskin eller etter å ha slettet nettleserdata (cookies)? Jeg benytter samme nettleser, Firefox, 99 % av tiden og sletter historikken ++ svært sjeldent. Er ikke helt sikker på når og hvorfor/hvordan jeg bytter til et annet tema uten å ha valgt dette selv, men skjer likevel altfor ofte og det virker ganske unødvendig. Nå slettet jeg historikk ++ for en ukes tid siden, og etter det har jeg "helt uten videre" flere ganger fått opp andre tema enn "Diskusjon.no", og må bytte tilbake hver gang. Men jeg må nok ha vært inne på amobil.no og/eller et av mobiltemaene her inne for at jeg skal bytte tema til amobil. Lenke til kommentar
Lekr Skrevet 8. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 8. juli 2010 For å oppdatere litt, så har det nå skjedd noen ganger at jeg har byttet til speaker.no, bare ved å logge ut. Ingen som vet noe om hva dette skyldes, eller hvordan det kan fikses? Lenke til kommentar
Lekr Skrevet 12. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 12. juli 2010 Greit, å gi tilbakemeldinger på problemer eller spørre om hvordan man unngår problemer er bortkastet tid. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå