kj_ Skrevet 26. juni 2010 Del Skrevet 26. juni 2010 Er det noen her som vet hva som kan være feil når jeg verken får sendt eller lagret mail som utkast? Ved sending av mail får jeg: Beklager, det oppstod en feil på tjeneren, og e-posten ble ikke sendt. (#721) Og ved lagring av utkast: Beklager, det oppstod en feil på tjeneren, og e-posten ble ikke lagret. (#721) Lenke til kommentar
kj_ Skrevet 26. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 26. juni 2010 Og jeg ser at det er flere som har samme problem, men ja.. hva skjer? :s Lenke til kommentar
Tacokrydder Skrevet 26. juni 2010 Del Skrevet 26. juni 2010 Får både sendt mail og lagret utkast uten problemer jeg. Lenke til kommentar
kj_ Skrevet 26. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 26. juni 2010 hmm.. http://www.google.com/support/forum/p/gmail/thread?tid=2d87b64f65d18b0e&hl=en Lenke til kommentar
Search&Find Skrevet 14. mars 2017 Del Skrevet 14. mars 2017 (endret) FORSLAG TIL LØSNING - FUNGERTE FOR MEG Ser at dette er et gammelt problem og kanskje er det løst for lenge siden, men Google var ikke mye hjelpsom med annet enn å dra opp igjen gamle tråder uten løsning. Da jeg her om dagen fikk error #007 som ga eksakt samme feilmeldinger som tråden her beskriver, irriterte det meg uendelig mye at jeg ikke fant noen løsning med å google. Ingen steder fant jeg hvordan man løste problemet, annet enn ved å bytte nettleser. Jeg har firefox og er trofast der, så jeg ville nødig bytte nettleser. Ergo plundra jeg meg fram til det jeg anser som løsningen for min del: Jeg bruker firefox og har også gratisversjonen av avast. I gratisversjonen av avast er det automatisk krysset av for at du får en avast-signatur i web-eposten din (eksempelvis gmail). Se under signaturen/nederst i epostvinduet ditt når du skal sende epost - der finner du en liten reklame for avast + ikon. Oppdaget denne løsningen da jeg prøvde å sende epost og trykket av for ren tekst (vs rik tekst) før sending - avastreklamen ble en masse babbel - men jeg fikk sendt! LØSNINGEN BLE TIL SLUTT: TA BORT AVKRYSNINGEN FOR AKTIVERING AV EPOSTSIGNATUR FOR AVAST - Gå inn i Avast - velg innstillinger nederst til venstre - Generelt: there u go... ta bort haken for aktivering. Løste iaf problemet for meg...Så håper jeg noen andre får opp denne løsningen via Google om det skulle dukke opp igjen. Enten via error #007 eller #721. Opera er vel kanskje den eneste nettleseren som ikke har en sånn type automatisk epostsignatur-ordning. Endret 14. mars 2017 av Search&Find Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå