Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Angrer etter sex

Gjest Angrende

Anbefalte innlegg

Gjest Angrende

For et par dager siden hadde jeg sex med ei kjerring som ikke er noe spesielt fin. Virker som hun også er litt smågal i hodet. Det hjelper heller ikke at hun er kjent for å være litt... Hmm... Ja Tips til hvordan jeg skal glemme dette fortest mulig? Dra ut å finne ei ny dame å ha sex med?

Må forresten bare satse på at det ikke kommer ut i offentlighetens navn.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg gråt en gang fordi jeg var så oppgitt over prestasjonen til han jeg var med. Men jeg kan dog ikke si jeg direkte angrer, bare at jeg godt kunne vært foruten. Man må nesten regne med dårlige opplevelser om man skal leve et godt liv. Var ingen som sto ved utgangen og sa det ville bli lett :)

Det må ha vært en grunn til at du gjorde det, og da kan du heller ta det som en positiv opplevelse som i at du nå vet at du ikke skal dit igjen f eks.

Lenke til kommentar

Det må ha vært en grunn til at du gjorde det, og da kan du heller ta det som en positiv opplevelse som i at du nå vet at du ikke skal dit igjen f eks.

Word! Husker jeg lå med ei dame kun pga hun dro meg med hjem, fantes ikke tent på dama i det hele tatt. Aldri igjen.

Lenke til kommentar

For et par dager siden hadde jeg sex med ei kjerring som ikke er noe spesielt fin. Virker som hun også er litt smågal i hodet. Det hjelper heller ikke at hun er kjent for å være litt... Hmm... Ja Tips til hvordan jeg skal glemme dette fortest mulig? Dra ut å finne ei ny dame å ha sex med?

Må forresten bare satse på at det ikke kommer ut i offentlighetens navn.

Det er der er en jævelig feeling. Ta det som en lærepenge, neste gang så husker du at selvom du er drita og kåt så knuller du ikke hvem som helst...

• Liker 1
Lenke til kommentar
  • Opprett ny...