Gå til innhold

Kamptråd - Brasil vs Chile (Åttendedelsfinale)

Latias

VM  

29 stemmer

1. 1. Hvem vinner?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Når lag går ut og sier at de satser på å vinne trofeer istedenfor å imponere spillemessig håper jeg de går på en smell. Satser derfor på at Brasil ryker nå, og blir straffet for å ikke ta med Ronaldinho, Pato, Marcelo, Adriano og Neymar blant annet.

Lenke til kommentar

Alle "ekspertene" ser på det som nesten umulig at Chile tar denne. Satser på at de får feil og at Brasil ryker. Hadde vært chill, med Chile(høhø) videre. Satser på at Alexis Sanchez og gutta sender ut kjipe Brasil.

Hva er dette fra deg? VM i å komme med anti mainstream oppgulp?

Hva er det som gjør Brasil så kjipe?

Endret av YNWA32
Lenke til kommentar

Hva er det som gjør brasil så kjipe?

Han skjønte vel at han aldri kunne vinne VM i stråmannsargumenter, så han måtte finne et annet VM å stille i.

Brasil har vært litt småkjipe under Dunga. Det vet alle som følger litt med. Dunga er ikke spesielt godt likt i Brasil, nettopp på grunn av dette. [edit] Men fine mål scorer de en gang i blant.

Endret av Geir M
Lenke til kommentar

Alle "ekspertene" ser på det som nesten umulig at Chile tar denne. Satser på at de får feil og at Brasil ryker. Hadde vært chill, med Chile(høhø) videre. Satser på at Alexis Sanchez og gutta sender ut kjipe Brasil.

Hva er det som gjør Brasil så kjipe?

Anti-mainstream oppgulp? Som jeg sa, når lag uttaler at de vil være mer kyniske og mindre spillende for å vinne, så støtter jeg dem som regel ikke.

Jeg ser på fotball for å bli underholdt, ikke for å få rettferdighet og kåre den beste vinneren. Det er ikke oppgulp når det faktisk er det jeg mener. Nederland og Argentina er vel like mye mainstream og de heier jeg på, både fordi de spiller positiv fotball(Nederland bør skjerpe seg snart) og fordi de har spillere som Messi, Tevez, Van Persie, Sneijder og Elia blant annet.

Nå spiller i alle fall Brasil positivt i denne kampen, men jeg er fortsatt irritert på at jeg ikke får se Pato, Ronaldinho, Neymar og de andre gutta og håper at Dunga ikke tjener på dette. Backene, Alves og Robinho er spillere jeg liker godt, ellers er det ikke mange på Brasil jeg liker så godt. Oppskrytte Lucio, kjipe Kakà med flere, samt Dunga som går mot det jeg ønsker i fotballen.

Hold deg til lagene du heier på du og slapp av litt på personangrep...

Endret av Maefteda
Lenke til kommentar

Siden du ikke har den minusknappen så kan du ihvertfall fortelle meg hvorfor du synes jeg burde få minus. Tror ikke jeg sa noe særlig slemt annet enn det siste lille stikket jeg sendte til YNWA på slutten, som var et svar på hans stikk til meg.

Hadde Brasil hatt med Ronaldinho hadde jeg vært en del mer positiv til dem, eller Neymar for den saks skyld. Jeg håper at Brasil ikke blir bedre av at de utelater slike spillere jeg selv liker og derfor ryker ut. Skal det være så galt?

• Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...